الکتریکی شدن خدمات سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صدد هستیم تا تمام خدمات ارائه‌شده سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند را در سال پیش رو، به‌ صورت الکترونیکی ارائه دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سید علی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال جاری به دنبال این هستیم که تمام خدمات و تعهداتی که ارائه می‌دهیم به‌ صورت الکترونیکی باشد تا سرمایه‌گذاران زمان کمتری را در روند اداری طی کنند.

وی افزود: ایجاد داشبورد نظارتی- مدیریتی یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال 97 است تا بر اساس آن به‌صورت ماهانه تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری را پایش کنیم.

موسوی گفت: به‌ روزرسانی دستگاه‌های متولی سرمایه‌گذاری از طریق پکیج‌های جدید نیز از برنامه‌های این معاونت در سال جاری است که در آینده نزدیک اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری شعار سال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری، از همان ساعات ابتدایی سال مرز شلمچه که یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های تجاری کشور است فعال و در حال ارائه خدمات به تجار و بازرگانان شد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این موضوع منجر به رشد چشمگیر صادرات کالای ایرانی در 15 روز ابتدای سال جاری نسبت به 15 روز ابتدای سال گذشته شد.

انتهای پیام/د

رشد چشمگیر صادرات ایرانی

برچسب ها: صادرات ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.