مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش؛

برنامه‌های ویژه وزارت آموزش و پرورش برای کیفی‌سازی مدارس شاهد

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از برنامه‌های ویژه این وزارت‌خانه برای کیفی‌سازی مدارس شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ صبح امروز با حضور مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگران وزارت برنامه‌های ویژه وزارت آموزش و پرورش برای کیفی‌سازی مدارس شاهدآموزش و پرورش صبحگاه اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.
محمدرضا رزاقی در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: تنها مجاهدین و ایثارگران هستند که ایمان خود را در عمل جاری کردند.
وی گفت: باید کاری کنیم تا بتوانیم با عمل و کارهای خود به نوعی خلا شهدا را در جامعه پر کنیم که با جاری کردن ایمان در عمل خود قادر به این کار هستیم.
مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در اداره کل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش بر اساس آخرین اساسنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی دو وظیفه استانداردسازی و ارتقای کیفیت آموزشی ، تربیتی و اجرایی مدارس شاهد را بر عهده داریم.
وی با اشاره به اینکه برای کیفیت بخشی به مدارس شاهد در کشور در وزارتخانه نمی‌نشینیم گفت: استان به استان با حضور در مدارس مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی می‌کنیم که استان کهگیلویه و بویراحمد نوزدهمین استانی است که سرکشی کرده‌ایم.
رزاقی در وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جلساتی هم در سطح استان با مدیران شاهد سراسر استان‌ها برگزار می‌کنیم افزود: به این ترتیب کارگاه مدیران مدارس شاهد را برگزار می‌کنیم که چهار ماه قبل مدیران مدارس شاهد کشور در اصفهان در کارگاهی به همین منظور حضور داشتند.

 انتهای پیام/غ

استاندارد سازی مدارس شاهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.