نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:کشورهای غربی پشت تمام خرابکاری ها و شیطنت ها هستند و آن چیزی که می تواند جلوی این شیطنت ها را بگیرد بصیرت است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت‌ الله سید‌ علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شب گذشته در جمع مردم شهرستان خوسف در مراسمی که برای گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی، شهید مرتضی بصیری‌پور برگزار شد،گفت:امروز  کشورهای غربی پشت فتنه‌های بزرگ در جهان بوده و از هر طریقی با مسلمانان دشمنی می‌کنند.

 

وی افزود:در دنیای پر از شیطنت‌،آنچه پاسخ به انحرافات دشمن می‌دهد،بصیرت است و همان گونه که دشمن بارها می‌گوید گزینه‌ها روی میز است بدتر از همه گزینه‌های گمراه کننده است.

 

آیت‌ الله سید‌ علیرضا عبادی گفت:داشتن بصیرت نسبت به اتفاقاتی که در پیرامون جامعه و جهان می‌افتد امری مهم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:مدافعان حرم با حضور،برنامه‌ریزی و طرح‌های خود عراق و سوریه را از شر دشمن پاک کردند.

 

وی اظهار کرد:در زمان امام حسن (ع) همان گونه که زهری مسموم این بزرگوار را به شهادت رساند و در روز عاشورا نیز مشاور بزرگ یزید صحنه عاشورا را پیش می‌برد،امروز هم همان صحنه تاریخ به گونه‌ای دیگر توسط دشمنان و تکفیری‌ها دنبال می‌شود،

انتهای پیام/غ

مدافعان حرم عراق و سوریه را از شر دشمنان پاک کردند

برچسب ها: مدافعان حرم ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.