هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند

امام جمعه دهدشت گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛امام جمعه دهدشت در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه این شهر با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، امنیت امروز کشور را مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی این قشر زحمت کش دانست و گفت: علیرغم تلاش‌های دشمن برای بر هم زدن نظم و امنیت ایران، با تیز بینی سربازان گمنام امام زمان (عج)، امنیت خاصی حاکم است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: سربازان گمنام امام زمان ناشناخته و زیرکانه در مقابل دشمنان ایستاده اند و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب میکنند.

وی بیان کرد: مردم هم باید توجه داشته باشند که امنیت حاکم در کشور ما در جهان، امنیتی کم نظیر است و قدر این امنیت را بدانند.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را سرمایه‌ای بزرگ برای کشور دانست و گفت: جوانان سرمایه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برای جامعه و خانواده هستند که نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند و باید قدر این سرمایه را دانست.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: جوانان اگر بخواهند از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن در امان باشند و از سرمایه خود به خوبی استفاده کنند، باید با علم اندوزی و تفریح‌های سالم برای پیشرفت بیش از پیش کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی و کمک به اشتغال و ازدواج جوانان گفت: جوانان فارغ التحصیل زیادی هستند که امروزه به دنبال شغل میگردند و مسولان باید به فکر اشتغال این جوانان باشند تا بتوانند به راحتی ازدواج کنند.

حجت الاسلام حسینی هم چنین به روز کارگر هم اشاره کرد و افزود: کارگران قشر زحمت کش جامعه اند و نقش زیادی در چرخه اقتصادی کشور دارند و مسولان هم باید تلاش کنند تا مشکلات این قشر نیز برطرف شود.

وی با تسلیت شهادت آیت الله مطهری و گرامیداشت روز معلم، معلمی را شغل انبیا دانست و اضافه کرد: کسب معرفت بوسیله معلم صورت می‌گیرد و معلم کسی است که انسان‌ها را از جهالت به نور علم و معرفت هدایت میکنند که این مهم، کار انبیا و اولیا نیز بوده است.

امام جمعه دهدشت گفت: احترام به معلم وظیفه‌ای همگانی است که باید قدر این بزرگان را دانست.

انتهای پیام/د

برگزاری نماز جمعه دهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.