کشف جسد ۲ برادر نهاوندی

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف جسد ۲ برادر در روستای هموسی از توابع بخش خزل این شهرستان خبر داد.

کشف جسد 2 برادر نهاوندیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ منصور ملکی ،فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: 2 برادر جمعه شب گذشته برای آبیاری زمین کشاورزی از منزل خارج می شوند.

وی اضافه کرد: تاخیر آنها برای بازگشت به خانه موجب نگرانی اهالی خانواده می شود بنابراین با گوشی تلفن همراه این 2 برادر تماس حاصل می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اظهار داشت: تماس های مکرر اعضای خانوده با تلفن این 2 برادر و پاسخ ندادن آنها بر نگرانی خانواده می افزاید تا جایی که به زمین کشاورزی مراجعه می کنند.

وی افزود: اعضای این خانواده هنگام جستجو بر روی زمین های کشاورزی، با جسد این دو جوان 25 و 35 ساله مواجه می شوند.

 ملکی ادامه داد: با تماس اعضای این خانواده، تیم های پلیسی در محل حاضر شده و اجساد به پزشکی قانونی برای بررسی علت مرگ تحویل داده می شود.

وی گفت: طبق اظهار اعضای خانواده، در جریان بارش باران همراه با صاعقه این 2 برادر بر اثر برخورد صاعقه رعد و برق جان خود را از دست دادند.

محمد تقی شهبازی،رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند نیز گفت:از مردم نهاوند و کشاورزان روستایی درخواست داریم در هنگام تگرگ شدید و صاعقه از محل های امن استفاده کنند و از رفتن به مکان های بلند و مرتفع مانند کوهستان پرهیز کنند.

این دو جوان به نام های  روح الله خزایی و عبدالله خزایی فرزندان حاج محمد رضا خزایی بودند.

انتهای پیام/ ش

کشف جسد در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.