اقدامات ترامپ باعث دلسردی یکی از جمهوریخواهان از ادامه حضور در کنگره شد

یکی از نمایندگان جمهوریخواه آمریکا اعلام کرد او کنگره این کشور را به علت فضای سیاسی موجود از جمله اقدامات جنجال‌برانگیز ترامپ ترک خواهد کرد.

اقدامات ترامپ عامل دلسردی یکی از جمهوریخواهان از ادامه حضور در کنگره شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، رایان کاستلو، نماینده جمهوریخواه ایالت پنسیلوانیا در کنگره آمریکا اعلام کرد او در حال ترک کنگره این کشور است زیرا پاسخ تمام سوالاتی که تاکنون از او پرسیده شده است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، است.

نماینده ایالت پنسیلوانیا در گفتگو با سی ان ان اعلام کرد: فرقی نمی‌کند که تو، به عنوان نماینده کنگره، چه اقدامی انجام می‌دهی یا چه بگویی. من احساس می‌کنم تمام کارهایی که انجام می‌دهم پاسخی برای سوالات درباره رئیس جمهور آمریکا است تا اینکه مربوط به بیمه درمانی مردم یا اقدامات ما درباره سیاست‌های مربوط به مالیات باشد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، کاستلو ماه مارس سال جاری میلادی اعلام کرد که او مجددا در انتخابات کنگره شرکت نخواهد کرد و دلیل این اقدام خود را فضای سیاسی حزبی موجود و از جمله اقدامات رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد. کاستلو به سی ان ان  گفت: این احساس روز به روز در من بیشتر می‌شود که اگر شما عضو کنگره باشی به باور دیگران ( مردم) شما فرد خوبی نیستی.

نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا در ادامه افزود: تصور آنها بر این است که شما به عنوان نماینده کنگره حقیقت را به آنها نمی‌گویی. فرقی نمی‌کند چه اقدامی انجام دهی کسانی در بیرون از کنگره هستند تا کارهایی در جهت بی اعتبار کردن و نیز نادرست و هدفمند جلوه دادن اقدامات شما انجام دهند و این کارها در تلاش برای اینکه دیگر افراد شما را دوست نداشته باشند، صورت می‌گیرد. این نماینده جمهوریخواه میانه رو در پاره‌ای از مسائل مختلف با رهبری حزب جمهوریخواه و نیز رئیس جمهور آمریکا از جمله قانون کنترل سلاح و نیز لغو لایحه حفاظت از بیمار و مراقبت مقرون به صرفه یا اوباماکر مخالف بود.

کاستلو همچنین با اشاره به تصمیم دادگاه عالی پنسیلوانیا برای باز تعیین منطقه تحت نمایندگی او اعلام کرد: این اقدام دادگاه عالی که به باور جمهوریخواهان این منطقه را بیشتر به یک منطقه دموکرات تبدیل خواهد کرد، بخشی از دلایل او برای تصمیم به ترک کنگره را تشکیل می‌دهد.

نماینده ایالت پنسیلوانیا در این باره گفت: من 41 سال دارم و نیمی از حوزه انتخابی خود را از دست داده‌ام. این اقدام دادگاه عالی منطقه‌ای تلاشی برای بیرون راندن من بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار