نماینده مردم خمینی شهر:

برخی فکر می‌کنند مجلس فعلی، مجلسی اصولگراست

نماینده مردم خمینی شهردر مجلس شورای اسلامی گفت:برخی فکر می‌کنند مجلس فعلی، مجلسی اصولگراست در حالی که این‌گونه نیست و این موضوع در مقاطع مختلف برای همه ثابت شده اما در بین توده مردم به نام اصولگرا شناخته شده است.

سید محمدجواد ابطحی  در گفت‌وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبر داد: به دوستان خودم گفتم باید وارد انتخابات هیأت رئیسه شوند و منتظر توافق با فراکسیون‌های دیگر نباشند و به عنوان اتمام حجت هم که شده باید تابلو را بالا ببریم.

وی افزود: برخی فکر می‌کنند مجلس فعلی، مجلسی اصولگراست در حالی که این‌گونه نیست و این موضوع در مقاطع مختلف برای همه ثابت شده اما در بین توده مردم به نام اصولگرا شناخته شده است.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای نشان دادن به مردم و اینکه در تاریخ هم این موضوع ثبت شود باید کاندیدای خود را مستقل معرفی و از لیست مشترک بین طیف‌های موجود در مجلس خودداری کنیم، نتیجه مشخص می‌کند که اکثریت مجلس با اصولگرایان نیست.

وی اضافه کرد: مجلس دنبال است که به نام اصولگرایی در آینده کارها و اقدامات خود را برای مردم توجیه کند و نقش مستقلین در اینجا واضح می‌شود، در دو سال گذشته با تنزل برخی از مواضع با مستقلین همراهی کردیم اما شاهد بودیم که مستقلین در عمل همراه نشدند.

ابطحی با اشاره به اخباری مبنی بر حضورش در بین نامزدهای هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: برای ورود به هیأت رئیسه مجلس اصراری ندارم اما اگر دوستان وارد نشدند، من به عنوان یک فرد خارج از لیست نامزد می‌شوم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.