مسابقات قهرمانی کونگ‌فو در چادگان برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: مسابقات قهرمانی کونگ‌فو کشور با حضور بیش از 700 نفر کونگ‌فو کار از سراسر کشور در شهر چادگان برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا آقایی  امروز در جلسه هماهنگی مسابقات ووشو در شهرستان چادگان اظهار کرد: بر اساس تقویم ورزشی هیأت کونگ‌فو چادگان و با توجه به تصمیمات اتخاذشده از سوی مسؤولان ورزش کونگ‌فو استان اصفهان و با هماهنگی‌های لازم توسط فرمانداری و اداره ورزش و جوانان چادگان، مسابقات کونگ‌فو کشوری در این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: تجربه میزبانی چند صدنفره المپیاد عشایر کشوری را داریم اما این رویداد کشوری برای نخستین بار در شهرستان چادگان برگزار می‌شود و با توجه به گستردگی برنامه نیاز به هم‌دلی و همکاری تمامی مسؤولان شهرستان ضروری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: مسابقات قهرمانی کونگ‌فو کشور با حضور بیش از 700 نفر کونگ‌فو کار از سراسر کشور در شهر چادگان برگزار می‌شود.

علی استوار سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم میزبانی این مسابقات را اهمیت ورزش در جامعه و معرفی شهرستان چادگان با توجه به ظرفیت‌های والایی که در حوزه‌های مختلف دارد برشمرد که می‌تواند در برگزاری مسابقات کشوری در رشته‌های دیگر باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا لازم است تا با برنامه‌ریزی دستگاه‌های مرتبط میزبانی این مسابقات به بهترین حالت ممکن شکل اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.

جمشید اسماعیلی رئیس شورای کونگ‌فو آزاد کشور و نماینده فدراسیون کونگ‌فو در این جلسه تأکید کرد: با توجه به پتانسیل ورزش شهرستان چادگان و شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب آن مجوزهای مربوطه از سوی فدراسیون کونگ‌فو کشور صادر گردیده و اقدامات اجرایی در حال انجام است.

هاشمی رئیس هیأت کونگ‌فو شهرستان چادگان در ادامه اذعان داشت: این مسابقات در پایان تیرماه سال جاری در شهر ساحلی چادگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت‌گرفته و طی بازدید انجام‌شده توسط استاد حیدری رئیس کمیته سبک استان اصفهان مقرر شد مکان مسابقات در سالن ورزشی تختی چادگان باشد.

ئیس هیأت کونگ‌فو شهرستان چادگان در پایان ابراز داشت: تعداد رده‌های سنی را 4 رده و اوزان شرکت‌کننده را 9 وزن مختلف در مسابقات کشوری اعلام کرد که انتخابی گروه استان قبل از میزبانی مسابقات کشوری در هفته‌های آتی و در مرکز استان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه هماهنگی مسابقات ووشو در  چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.