ادای احترام اصحاب رسانه همدان به مقام شامخ شهدا

در نخستين روز از هفته خبرنگار، اصحاب رسانه همدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام كردند.

ادای احترام اصحاب رسانه همدان به مقام شامخ شهدابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صبح امروز و همزمان با آغاز گرامیداشت هفته خبرنگار اهالی رسانه استان همدان ضمن حضور بر سر مزار شهید سرلشکر حاج حسین همدانی، به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در این مراسم سعید شاهرخی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان، علیرضا درویش‌نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، ناصر محمودی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، مهرداد حمزه مدیرعامل خانه مطبوعات استان و جمعی از اهالی رسانه استان حضور داشتند.

در این مراسم معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان اظهار کرد: خبرنگاران رسالت خطیری در جامعه دارند و اطلاع‌رسانی جزو لاینفک کار آنهاست که نمی‌توان از آن سر باز زد.

سعید شاهرخی بیان کرد: همه ما باید عهد خود را با شهدا برای حفظ آرمان‌های نظام محکم کنیم و در راستای تحقق منویات و اهداف این بزرگان حرکت کنیم.

وی زحمات رسانه‌ها را ارزشمند دانست و گفت: رسانه‌ها همواره در کنار مدیران اجرایی فعال هستند و باید این بزرگواران را ارج نهاد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه روز خبرنگار روز ارزش نهادن به قلم و اطلاع‌رسانی است، گفت: در نخستین روز از روز خبرنگار در کنار شهدای گرانقدر حاضر شدیم تا با آرمان‌های آنها تجدید میثاق کنیم.

علیرضا درویش‌نژاد بیان کرد: از مدیران استان برای حضور در این مراسم قدردانی می‌کنم و امیدوارم همواره یاد و نام شهدا در دل‌هایمان ماندگار باشد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه استان همدان در ادامه با حضور بر سر مزار شهدای فرهنگی و رسانه استان و همچنین شهید خوش‌لفظ قرائت فاتحه داشتند.

انتهای پیام/ج

ادای احترام اصحاب رسانه به مقام شامخ شهدا

برچسب ها: شهدا ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.