آموزش عملی نماز به سوادآموزان آذربایجان غربی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از آموزش عملی نماز به سوادآموزان استان خبرداد.

علی اکبر صمیمی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛اظهار کرد: طرح کلید بهشت با هدف آموزش و گسترش فرهنگ اقامه نماز در بین آموزش دهندگان و سوادآموزان همواره از بستر‌های ارتقاء سطح آگاهی اعتقادی بوده که مد نظر سازمان سوادآموزی کشور نیز می‌باشد.
وی یاد آور شد: مرحله اول طرح «آموزش عملی نماز، کلید بهشت» سال گذشته در شهرستان سلماس با حضور ۴۰۰ نفر آز آموزش دهندگان برگزار شد.
صمیمی ادامه داد: مرحله دوم طرح عملی آموزش نماز با هدف تعمیق و تقویت فرهنگ اقامه نماز، طبق برنامه ریزی با مشارکت ستاد اقامه نماز و سازمان نهضت سوادآموزی به صورت دوره آموزشی در روز‌های ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه امسال با استفاده از اساتید مجرب اعزامی از قم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال طرح نماز کلید بهشت در شهرستان‌های ماکو، خوی، نقده، میاندوآب و ارومیه اجرا خواهد شد گفت: در قالب این طرح نزدیک به سه هزار نفر سواد آموز و مربی تحت آموزش عملی نماز قرار می‌گیرند؛ که از این تعداد یک هزارو ۸۵۰ نفر سوادآموز و بقیه آموزش دهنده هستند.
وی در ادامه این گفتگو با اشاره به اینکه حدود ۱۹۰ هزار نفر بی سواد در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در استان وجود دارد افزود: بر اساس تفاهم صورت گرفته با سازمان نهضت سوادآموزی کشور سهمیه جذب سواد آموز، تنها نزدیک به بیست درصد این افراد شامل بر ۳۷ هزار و ۲۹۴ نفر در سال جاری در استان جذب کلاس‌های سواد آموزی می‌شود.
انتهای پیام/ح


اقامه نماز به صورت عملی نماز به سوادآموزان آذربایجان غربی آموزش داده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.