مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

از توانمندی های زنان در راستای بهبود اوضاع جامعه استفاده شود

مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت:باید از توانمندی‌های زنان در راستای بهبود اوضاع اجتماعی جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ عفت شریعتی مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جلسه کارگروه زن و خانواده آذربایجان غربی گفت: زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی تا کنون توانسته اند در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی با اتحاد و همدلی گمی موثر بردارند.

شریعتی افزود: باید از توانمندی زنان و نبوغ این قشر نهایت استفاده را در راستای بهبود اوضاع اجتماعی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: زنان این سرزمین مادرانی هستند که وظیفه خطیر معلمی را نیز بر دوش دارند و در عرصه اجتماع و خانواده با تربیت فرزندانی مقتدر آینده این مرز و بوم را بیمه می‌کنند.

مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اهمیت تقریب مذاهب در استان‌های مرزی کشور گفت: این استان‌ها که آذربایجان غربی از جمله آنهاست توانسته اند با وجود تنوع قومی و مذهبی، با اتحاد و همدلی در کنار هم صمیمانه زندگی کنند.

شریعتی  ادامه داد: باید برنامه‌های تقریب مذاهب در کشور به ویژه در استان‌های مرزی به درستی و با قدرت و اتحاد بیشتری به پیش رود و در این راه هر مشکلی باشد ما حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/م

مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.