سرپرست معاونت گردشگری اردبیل:

تورهای اینفو فرصت مطلوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل است

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تورهای اینفو فرصت مطلوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل است.

صغری فرشی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: به واسطه تورهای اینفو می توان قابلیت های استان را در سطح ملی و بین المللی نیز معرفی کرد و فرصتی برای توسعه صنعت توریسم استان فراهم ساخت.

وی تورلیدرها را پاسداران گردشگری استان دانست و تاکید کرد: انتظار می رود تورلیدرها نسبت به اتصال و معرفی لکه های گردشگری استان همکاری و مشارکت داشته باشند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید به احصا ایده های خلاقانه به منظور رونق گردشگری استان اضافه کرد: از جمله اقدامات بازنگری در تقویم گردشگری استان به تفکیک شهرها است و در این خصوص نیز از نظرات تورلیدرها حمایت می شود.

فرشی به ضرورت تقویت آموزش ها، برند سازی و تجاری سازی در حوزه گردشگری اشاره و تاکید کرد: گردشگری محور اصلی توسعه استان است و انتظار می رود تمامی حوزها و دستگاه های اجرایی نسبت به رونق صنعت گردشگری با اداره کل میراث فرهنگی استان مشارکت داشته باشند.

وی همچنین به دریافت نظرات و ایده های تشکل های مردمی، سازمان های مردم نهاد و تورلیدرها اشاره و تاکید کرد: مجموع ایده های دریافتی می تواند به بسته جامعی در خصوص رونق گردشگری استان تبدیل شود.

انتهای پیام/ح

گردشگری محور اصلی توسعه استان اردبیل است

برچسب ها: گردشگری ، توریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.