رئیس اتحادیه عکاسان ایلام مطرح کرد؛

تعطیلی برخی از عکاسی های استان ایلام

رئیس اتحادیه عکاسان ایلام گفت :هم اکنون 100 واحد صنفی عکاسی دارای مجوز در سطح شهر ایلام مشغول به فعالیت هستند که تعدادی از آنها به دلیل کمبود درآمد به سمت تعطیلی پیش می روند.

تعطیلی برخی از عکاسی های استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;قدرت اله قبادزاده رئیس اتحادیه عکاسان ایلام عنوان کرد: مهمترین مشکل و دغدغه عکاسان آتلیه دار، دخالت ادارات در کار آنان است و یکی از سازمان هایی که سالهاست با آن مشکل داریم، سازمان آموزش و پرورش است.

وی اظهار کرد: مدیران مدارس عکاسانی را در مدارس به خدمت می گیرند و از دانش آموزان می خواهند جهت ثبت نام و دیگر امور، عکس پرسنلی خود را از طریق آنها که طرف قرارداد با مدرسه هستند، تهیه کنند.

قبادزاده افزود: این عکاسان در مدارس، با قیمت های مختلفی عکس هایی با کیفیت پایین و ظاهری نامناسب تحویل دانش آموزان می دهند که این کار هم موجب نارضایتی دانش آموزان و اولیا شده و هم درآمد آتلیه داران را در این زمینه قطع کرده است.

رئیس اتحادیه عکاسان ایلام ادامه داد: مدتی است که اداره ثبت احوال ایلام  نیز، کارعکسبرداریی و اسکن عکس متقاضیان کارت ملی هوشمند را به اداره پست و دفاتر پیشخوان دولتی واگذار کرده که این کار نیز بر مشکلات و دغدغه های آتلیه داران افزوده است.

انتهای پیام/ د

کمبود درآمد دلیل تعطیلی برخی از عکاسی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.