برخورداری محله‌های حاشیه شهر شیراز ازمجمع سلامت

مجمع سلامت در کانون سلامت محله‌های مهدی آباد، سعدی و سهل آباد شیراز تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجمع سلامت محله مهدی آباد در منطقه ۹، مجمع سلامت محله سعدی در منطقه ۳ و مجمع سلامت محله سهل آباد منطقه ۷ شیراز تشکیل شده است.

طغرایی رییس اداره تامین و اداره ارتقای سلامت اجتماعی معاونت اجتماعی گفت: با هدف بررسی و حل مشکلات سلامت محله که از طرف کانون سلامت محله به دست آمده است، مجمع سلامت محله تشکیل و با همکاری سازمان ها، نهاد‌ها یا بخش‌های مسئول و نیکوکاران نسبت به ارائه راهکار‌ها و حل مشکلات اقدام می‌شود.

وی گفت: درصورت نیاز با تشخیص مجمع سلامت محله، موارد برای تصمیم گیری به مجمع سلامت شهرستان ارسال و همچنین تجربیات و ابتکارات طرح شده در هر یک از کانون‌های سلامت محلات، از سوی دبیر کانون در خانه مشارکت شهرستان به اشتراک گذاشته می‌شود.

مجمع سلامت محله، نمادی از مشارکت مردم و همکاری بین بخشی است، که متشکل از نمایندگان بخش‌های مردمی شامل دبیر یا جانشین دبیر کانون سلامت به همراه مسوولان گروه ها، افراد معتمد، نماینده خیرین و سمن‌های سلامت محله، اساتید و دانشگاهیان ساکن محله و نیز بخش‌های اداری و دولتی شامل نماینده شورای اسلامی شهر و روستا، نماینده آموزش و پرورش، بهزیستی، رفاه وکار، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، محیط زیست، شهرداری، دهیاری و دیگر نهاد‌ها درسطح محله است.
انتهای پیام/ر

تشکیل مجمع سلامت در محله‌های حاشیه شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.