برگزاری جلسه کارگروه تنظیم بازار در شهرستان مهاباد

دهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان مهاباد با معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تشکیل شد.

قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: نظارت مستقیم بر توزیع کالا‌های اساسی به خصوص روغن نباتی، تامین و نظارت بر توزیع لاستیک، شناسایی انبار‌های مواد غذایی، پایش وضعیت کالا‌ها و تعیین قیمت گوشت قرمز، بازرسی مستمر از واحد‌های نانوایی و عملکرد واحد بازرسی و نظارت را در قالب طرح تشدید بازرسی اعلام کرد.

وی افزود:تعداد بازرسی‌های انجام گرفته ۸۲۸ مورد، تعداد تخلفات و پرونده‌های متشکله ۱۲۳ مورد و ارزش ریالی تخلفات  یکصدو ۳۰ میلیون ریال بوده است.

نوری رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مهابادگفت: در خصوص توقیف دام‌های زنده و عرضه گوشت استحصالی آن که در کشتارگاه مهاباد کشتار می‌شود در قالب طرح تنظیم بازار است.

کلیجی رییس جهاد کشاورزی هم گفت: در خصوص جذب و توزیع کالا‌های اساسی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای  ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه بازرسی و تنظیم بازار، خواستار اعلام نظرات، مشکلات و پیشنهادات و اعلام نیاز شهرستان در خصوص کالا‌های اساسی به استان، استمرار اطلاع رسانی صدا و سیما در تهیه برنامه‌های مرتبط با بازار و تاثیر و نقش پر رنگ آن در بازار، نظارت بر توزیع و تامین به موقع کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان و برخورد با هرگونه تخلف در این حوزه و ایجاد هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیربط در تامین گوشت گرم، گاو و گوسفندی و تعامل کشتارگاه گاو و گوسفند مهاباد با کارگروه تنظیم بازارتاکید نمودند.

انتهای پیام / س خ

برگزاری جلسه کارگروه در مهاباد

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.