خدمت رسانی بیش ۹۰۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به زائران حسینی در مناطق مرزی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از خدمت رسانی بیش ۹۰۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به زائران حسینی در مناطق مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: در ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وآغاز سفر زائران حسینی به سمت کربلا به منظور ارائه خدمت به زوار ۹۱۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل ونقل برون شهری و ناوگان درون شهری استان به مناطق مرزی جنوب کشور اعزام شدند.

پیمان آرامون افزود: دراین اقدام با هماهنگی که انجام شد ۸۲۹ دستگاه اتوبوس برون شهری به پایانه مرزی ویژه زوار در غرب کشور اعزام شدند که در این مدت بیش از ۶۴۸۰ زائر را از مناطق مختلف استان جابجا کردند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی همچنین اضافه کرد: در این مدت توان ناوگان درون شهری نیز برای خدمت در مرز مهران بکار گرفته شد و ۶۰ دستگاه اتوبوس درون شهری از شهر ارومیه و ۲۰ دستگاه اتوبوس نیز از شهر خوی به این مناطق اعزام شدند و به مدت ۱۵ روز در خدمت زائران در مرز‌های کشور بودند.

 

انتهای پبام/ی

 

جابجایی مسافران اربعین با ناوگانحمل و نقل عمومی

برچسب ها: اربعین97 ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.