آیت الله دری نجف آبادی؛

دشمنان در تلاشند تا بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان در تلاشند تا بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

دشمنان در تلاشند تا بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درجلسه  شورای فرهنگ عمومی این استان گفت: دشمنان روز به روز در تلاش هستند تا اختلاف بین مسلمانان ایجاد کنند.

 آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان ناامیدی دشمنان را رقم خواهد زد افزود: سعی بر این شود تا تمام مراسم‌ها و جشن‌های هفته وحدت به نحو احسن برگزار شود.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های اعتقادی مردم توسط دشمن مورد هجمه قرار گرفته است که در راستای تقویت این اعتقادات و شناخت هرچه بهتر این مکتب همایش و دوره آموزشی امامت و ولایت ،هشتم آذرماه در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسائل اقتصادی فرهنگی و امنیتی از مسائل مهم کشور

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امسال و سال آینده مسائل اقتصادی فرهنگی و امنیتی از مسائل مهم کشور است که با عملکرد خوب می‌توان چالش‌های اجتماعی را به حداقل رساند وکارگاه‌های آموزشی توجیهی می‌تواند در جهت کاهش این آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی موثر باشد.

وی تصریح کرد: اولویت موضوع‌هایی که در استان مرکزی باید به آن‌ها بیشتر توجه شود کانون خانواده، مسئله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، باز نگشتن زندانیان آزاد شده به تخلفات گذشته وکاهش طلاق و مقوله بیکاری است.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: مقوله فرهنگ در انقلاب مهم بوده و هست و در کشور نقش ویژه و بسزایی دارد و فرهنگ سازی باید با تمام توان انجام شود و به صورت کاربردی و ریشه‌ای به آن توجه شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.