مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی:

دشمنان بدنبال تفرقه افکنی میان برادران اهل سنت و شیعه هستند/سیره پیامبر اکرم (ص) الگوی بصیرت و وحدت مسلمانان است

نقشه شوم دشمنان برای تفرقه افکنی میان برادران اهل سنت و شیعهمدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا با ایجاد تفرقه بین براداران اهل سنت و شیعه، وحدت بین مسلمانان را از بین ببرند.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در همایش منادیان وحدت به مناسب هفته وحدت در شهرستان خواف گفت: دشمنان و استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی دریغ نمی‌کنند و به شیوه‌های گوناگون تلاش می‌کنند به نام مذهب، مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

وی یا اشاره به اینکه خواف نماد و الگوی وحدت در کشور است افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره بر تحکیم وحدت بین شیعه و سنی تاکید داشتند لذا باید با توجه به فرمایشات آنان برای انسجام و وحدت بین مسلمانان تلاش کرد.

حجت الاسلام شریعتی تباربا مهم برشمردن هفته وحدت برای مسلمانان تصریح کرد: امام خمینی (ره) با درایت خاص و نامگذاری ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) به عنوان هفته وحدت خواستار تبیین این مهم به عنوان نیاز اساسی بین مسلمانان شدند و این هفته فرصتی برای تبیین سیره حضرت محمد (ص) در جامعه است.

مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: سیره پیامبر اکرم (ص) الگوی مهم بصیرت و وحدت بخش بین مسلمانان است.

انتهای پیام// ز. م
 

هفته وحدت نیاز اساسی بین مسلمانان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.