رئیس کل دادگستری اردبیل؛

با متخلفین کشتار غیر مجاز دام در اردبیل برخورد قاطعانه می شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از برخورد قاطعانه با متخلفین کشتار غیر مجاز دام در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام محمد علی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ششمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه دادگستری استان با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، مسئولین قضایی و مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی به منظور رسیدگی به مشکلات مطرح در خصوص کشتارگاه صنعتی اردبیل و مباحث پیرامون آن برگزار شد اظهار کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل با متخلفین کشتار غیر مجاز دام قاطعانه طبق قانون بر خورد می نماید.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی، مسائل بهداشتی، بیماری ها و مسائل زیست محیطی کشتار غیر مجاز دام در استان اردبیل تأکید کرد و افزود: دستگاه قضایی استان با متخلفین در این خصوص قاطعانه طبق قانون بر خورد می کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل هم چنین بر لزوم نظارت بیشتر و جلو گیری از خروج بدون مجوز دام زنده از استان اردبیل تأکید کرد.

قاصدی در ادامه افزود: احیاء و حمایت از واحدهای تولیدی فعال و حمایت از سرمایه گذاری مشروع از اولویت های دستگاه قضایی استان اردبیل است که مسلما نتیجه آن رونق اقتصادی و  اشتغال جوانان را برای مردم استان به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/ح

جلو گیری از خروج بدون مجوز دام زنده از استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.