درخشش پومسه روهای جیرفتی در لیگ دسته یک

لیگ دسته یک پومسه بانوان کشور با کسب دو مدال طلا و یک نشان برنز برای بشری ایزدی فر و یاسمن فرخی و عنوان بهترین سرپرست این دوره از مسابقات توسط اسما سعیدی از شهرستان جیرفت همراه بود.

سلمان خواجه حسنی، سرپرست هیئت تکواندو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات هفته چهارم تا ششم (پایانی) از مرحله نهایی لیگ منطقه دو پومسه (دسته یک) زنان «جام نشاط» با حضور ۱۶۵ پومسه‌رو از ۱۲ استان کشور به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان، در سالن "کوثر شهرداری" برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات پومسه رو‌هایی از استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، یزد و جزیره کیش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خواجه حسنی تصریح کرد: این رقابت‌ها در بخش انفرادی در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال و بالای ۴۱ سال پیگیری شد، در بخش ابداعی رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۳۰ سال به اجرای فرم پرداختند و در بخش تیمی نیز مسابقات میان رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال انجام شد.

وی یادآور شد: در پایان این رقابت ها، بشری ایزدی فر در بخش انفرادی رده‌ی سنی ۱۸تا۳۰ سال به نشان برنز دست یافت و در بخش تیمی مدال طلا را بر گردن آویخت.

سرپرست هیئت تکواندو استان کرمان گفت: یاسمن فرخی دیگر بازیکن جیرفتی نیز در بخش تیمی ۱۵تا ۱۷سال مدال طلا را از آن خود کرد.

خواجه حسنی افزود: همچنین اسما سعیدی از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از سوی سازمان لیگ به عنوان بهترین سرپرست انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

تکواندوکاران جیرفتی در لیگ دسته یک کشور خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار