سریال The Witcher پیش از آغاز پخش با اقبال خوبی مواجه شد

کیسی والش، سردبیر اصلی وب‌سایت Geeks World Wide، در حساب توییتری خود از تمدید سریال جادوگر (The Witcher) برای فصل دوم پیش از آغاز اولین فصل، خبر داد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش نتفلیکس اولین تصویر هنری کویل در نقش گرالت را منتشر کرد. این شبکه تلویزیونی همراه با انتشار این تصویر، از شروع فیلم‌برداری و تولید سریال The Witcher (ویچر) خبر داد. اکنون خبرهای بهتری از این سریال به دست ما رسیده است. خبرهایی که به ما از ادامه‌دار بودن این سریال امید می‌دهند.

بسیاری از طرفدارن بازی ویچر از تولید فیلم این عنوان راضی نیستند اما مثل این که شبکه نتفلیکس این گونه فکر نمی‌کند. به گفته کیسی والش (Casey Walsh)، سردبیر اصلی وب‌سایت Geeks World Wide، شبکه نتفلیکس از مراحل ساخت و فیلم‌برداری این سریال بسیار راضی بوده و ممکن است قبل از آغاز پخش فصل اول، این سریال را برای ساخت فصل بعدی تمدید کند. کیسی والش این خبر را با انتشار یک توییت در صفحه رسمی خود، اعلام کرده است.

به تازگی نتفلکیس چند مجموعه دیگر را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است. یکی از این سریال‌ها کسلوانیا (Castlevania) است که تنها بعد از گذشت یک هفته از پخش فصل اول، برای فصل بعدی تمدید شد. نمونه دیگر این تمدیدهای زودهنگام، تمدید سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا ( Chilling Adventures of Sabrina) برای دو فصل دیگر، پیش از پخش فصل دوم است.

سوالی که اکنون پیش می‌‌آید این است که آیا می‌شود به این خبر به دید یک مسئله خوب نگاه کرد یا خیر؟ بعضی‌ها معتقدند این تمدیدهای زودهنگام از سوی نتفلکیس مسئله جالبی به نظر نمی‌رسد. البته این خبر نیاز به تأیید رسمی دارد. 

ستاره اصلی این سریال هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن، است. شخصیت‌هایی که در این سریال نشان داده می‌شوند، شامل گرالت، ینفر، سیری، روچ، دندلاین و چند مورد دیگر هستند.


بیشتر بخوانید: شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرد 


انتهای پیام/

تمدید سریال ویچر برای فصل دوم پیش از شروع فصل اول

برچسب ها: فناوری ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.