مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد:

حضور یک بانوی دهیار در جمع دهیاران برتر آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان در سال ۱۳۹۷

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان‌غربی از حضور یک بانوی دهیار در جمع دهیاران برتر آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،عارف خدرلو مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به کسب رتبه برتر آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان توسط «فرهنگ تمرزاده» از بخش صومای برادوست و تنها دهیار از شهرستان ارومیه در جمع ۱۰ نفر برتر افزود: در میان ۱۰ دهیار برتر که به المپیاد کشوری دهیاران راه یافته‌اند، شهرستان‌های بوکان و ماکو هرکدام با ۲ داشتن دهیار بیشترین سهم را دارند و خانم «نجیبه کریمی» از شهرستان سلماس تنها بانوی دهیار از ۸۴ بانوی دهیار در سطح استان در این جمع می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعا ۱۸۰۹ دهیار برای این آزمون معرفی شده بودند، افزود: از تعداد ۱۸۰۹ نفر معرفی شده، ۱۵۰ نفر برای شرکت در آزمون حضور پیدا نکرده و غایب بودند.

وی ادامه داد: از تعداد ۱۶۵۹ دهیار شرکت کننده در این آزمون ۱۸۳ نفر نمره قبولی گرفته‌اند که ۱۰ نفر برتر به المپیاد کشوری دهیاران که در بهمن‌ماه امسال برگزا خواهد شد، اعزام خواهند شد.
 
خدرلو در ادامه با بیان اینکه این آزمون در ۵ عنوان مختلف برگزار شد، گفت: این آزمون در ۵ عنوان آشنایی با وظایف، تشکیلات و جایگاه دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی، قوانین و مقررات امور مالی و معاملاتی دهیاری و شورا‌های اسلامی، قوانین و مقررات ملی ساخت و ساز در روستا، مدیریت بحران شامل اصول ایمنی، آتش‌نشانی و مقابله با حوادث پیش‌بینی نشده در نواحی روستایی و مدیریت پسماند روستایی برگزار شد.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان

برچسب ها: استانداری ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.