بررسی مشکلات ارتباطی مازندران در سفر رئیس سازمان تنظیم مقررات

نشست بررسی مشکلات ارتباطی استان مازندران با حضور حسین فلاح جوشقانی و برخی از مدیران سازمان تنظیم مقررات و اپراتورهای سیار در ساری برگزار شد.

فلاحبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست بررسی مشکلات ارتباطی استان مازندران با حضور حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات و برخی از مدیران این سازمان و اپراتورهای سیار در ساری برگزار شد.

فلاح جوشقانی در این نشست با اشاره به اینکه استان مازندران از نظر وضعیت پوشش ارتباطی جزو استانهای خوب دسته بندی می شود، گفت: این استان از نظر جغرافیایی، به دلیل کوهستانی بودن و تعداد و پراکندگی روستاها ویژگیهای خاصی دارد که کار اپراتورها را برای ایجاد و گسترش زیرساخت های ارتباطی و سرویس دهی سخت تر می کند.

وی افزود: با توجه به توریست پذیر بودن این استان بررسی ها نشان می دهد غالب مسافران در این استان در مقایسه با سواحل دریا، مناطق کوهستانی و جنگل ها را برای سفر و اقامت انتخاب می کنند و این موضوع ضرورت پوشش دهی مطلوب و سرویس رسانی در این مناطق را دوچندان می کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بررسی موانع و مشکلات ارتباطی این استان تاکید کرد: پس از بررسی دلایل مشکلات، اپراتورها متعهد شدند برخی از مشکلات مربوط به پوشش ارتباطی در جاده ها و مناطق روستایی را تا دهه فجر سال جاری و برخی دیگر را تا خرداد ماه سال ۹۸ رفع کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حاشیه نشست هم اندیشی مشکلات ارتباطی استان مازندران در راستای همفکری و جلب مشارکت سایر دستگاهها و نهادهای دولتی برای رفع مشکلات با احمد حسین زادگان استاندار این استان دیدار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.