فرماندار چالدران؛

اختصاص بیش از ۹ میلیارد اعتبار برای اجرای طرح‌های دهه مبارک فجر در چالدران

فرماندار چالدران از اختصاص بیش از ۹ میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمدزاده  فرماندار چالدران در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پشتوانه مردمی را عامل پیروزی انقلاب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: با پشتوانگی و حمایت دائمی مردم هرگز به این انقلاب آسیبی نخواهد رسید.

محمدزاده بر حرکت جهادی و تلاش مظاعف مدیران ادارات تأکید کرد و افزود:فعالیت مثبت و موثر مدیران دستگاه‌های اجرایی و پیگیری مرتب کمبود‌ها در سطح شهرستان منجر به پیشرفت و کاهش مشکلات در چالدران خواهد شد.

مقام عالی دولت در چالدران با تبیین عملکرد دولت تدبیر و امید از اختصاص بیش از ۹ میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های دهه مبارک فجر خبر داد و افزود:۸ میلیارد تومان از این اعتبار صرف اجرای طرح‌های عمران و آبادانی در حوزه‌های مختلف شده و ۱ میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان برای طرح‌های کلنگ زنی شده هزینه خواهد شد.

وی وجود سازمان‌های مردم نهاد را یک ظرفیت ارزشمند برای کمک به حل مشکلات عنوان کرد و از مدیران دستگاه‌های دولتی خواست تا با فعال کردن سمن‌ها ارتباط بین مردم و حاکمیت را تنگاتنگ و نزدیک نمایند.

محمدزاده با اشاره به حضور پررنگ و موثر بنیاد علوی و کار‌های انجام شده از سوی این بنیاد برای اجرای طرح آبادانی و پیشرفت چالدران را مهم دانست و همچنین سرمایه گذاری هلدینگ کشاورزی کمیته امداد را در توسعه پایدار و رفع معضل اشتغال و رشد در شاخص‌های تولیدی، کشاورزی، دامداری و.. را یکی از اقدامات نظام برای ادای دین خود برای خدمت به مردم مرزنشین و شهدای این منطقه عنوان کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان چالدران با بیان اینکه اختلافات مدیران اداری باید در فرمانداری مطرح وحل شود افزود: اگر مسئولی خارج از این روند توصیه شده عمل کند، برخورد و تعیین تکلیف خواهد شد.

فرماندار چالدران همچنین از مدیران ادارات خواست نگاه تبعیض آمیز به مردم نداشته باشند، استفاده نابجا از بیت المال نکنند، حضور دائمی در شهرستان داشته باشند، خرید‌های دولتی و شخصی خود را از چالدران انجام دهند، تکریم و کرامت ارباب رجوع را الویت قرار دهند و در رسیدگی به مشکلات مردم کوشا باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز از ناکارآمدی شیطنت‌های استکبار بر علیه کشور خبر داد و افزود تا زمانی که مردم انقلابی در راه استقلال و آزادی ایران جان می‌دهند تهدید‌های دشمن بی اثر خواهد بود.

شریف پور با تأکید بر رهنمود‌های رهبر انقلاب درباره ضرورت‌های بودجه ۹۸ و استقبال دولت از آن افزود: مسئولان باید خدمات خود را بی ریا و بی منت به مردم عرضه کنند، زیرا ما خادم مردم هستیم و یکی از مهمترین وظایف مدیران و کارمندان ارائه خدمت بی منت است و این شعارباید همیشه سرلوحه کار ما باشد.

وی همچنین با اشاره به خدمات گسترده‌ای که نظام برای مردم انجام داده افزود:تمام مسوولان وظیفه دارند فعالیت‌ها و عملکرد خود را از طریق رسانه‌ها منتشر و همکاری و تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته باشند تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

در پایان هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان چالدران از مهندس اکرمی که به عنوان شهردار برتر در استان انتخاب شده و مهندس آقازاده که در تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات تلاش کرده اند تقدیر و قدردانی شد

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه شورای اداری چالدران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.