فرماندار شوط؛

منشاء ۶۵ درصد از سرقت‌ها پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر است

فرماندار شوط گفت:منشاء ۶۵ درصد از سرقت‌ها پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،عبدالهی اصل فرماندار شوط در کمیسیون پیشگیری از وقوع سرقت با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم و مسئولان با یکدیگر در جهت افزایش میزان امنیت شهرستان، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم این امر را محقق کنیم لازم است تا شیوه‌های تعاملی را دنبال کرده و همکاری‌های لازم را در این خصوص داشته باشیم.

فرماندار شوط افزود:در شهرستان شوط آمار سرقت‌ها پایین است و سرقت سازمان یافته‌ای در این شهرستان وجود ندارد.

عبدالهی افزود: با نصب دوربین در سطح شهر و روستا‌ها و آموزش بازاریان و اصناف و مردم میتوان از وقوع آن پیشگیری کرد.

فرماندار شوط با بیان این مطلب که منشاء ۶۵ درصد از سرقت‌ها پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر می‌باشد اظهار داشت: اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده به صورت نقطه‌ای و منطقه ای، تفرجگاه‌ها و طرح جمع آوری معتادان متجاهر از مهمترین عواملی است که می‌تواند در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شوط با تاکید بر ایجاد شادابی و نشاط در جامعه برای پیشگیری از اعتیاد گفت: هرچقدر بتوانیم امکان سرگرمی و شادابی را در جامعه فراهم کنیم به قطع از گسترش اعتیاد میان مردم و جوانان پیشگیری کرده ایم.

وی به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان برای ایجاد این امنیت باید همه دستگاه‌های اجرایی، بخشدارای و دهیاری‌ها با این نهاد همکاری و هماهنگی لازم را در دستور کار قرار دهند.

 

انتهای پیام/م

 

کمیسیون پیشگیری از وقوع سرقت در شوط برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.