سردار یزدی در نشست خبری:

سپاه تهران ۱۱۰ عنوان برنامه را در پنج رده بسیج برگزار خواهد کرد

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص): سپاه تهران ۱۱۰ عنوان برنامه را در پنج رده بسیج برگزار خواهد کرد.

سپاه تهران ۱۱۰ عنوان برنامه را در ۵ رده بسیج برگزار خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) عصر امروز در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و دنیا را از تقسیم بندی بلوک شرق و غرب خارج  و حرفی نو را به دنیا مخابره کرد.

وی در ادامه گفت: پس از فروپاشی بلوک شرق بلوک شرق، ان شاءالله به زودی بلوک غرب به سرکردگی ایالات متحده آمریکا هم فرو خواهد ریخت.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه شعار امسال افتخار به گذشته و امید به آینده است، تصریح کرد: امروز در دنیایی که همه به دنبال روشی نو هستند، باید تجربه موفق مردم ایران را به آنها ارائه کنیم و از دسیسه ها و دشمنی های سنگین علیه انقلاب بگوییم.

سردار یزدی با اشاره به برنامه های سپاه تهران بزرگ در ایام دهه فجر گفت: سپاه تهران ۱۱۰ عنوان برنامه را در ۵ رده بسیج برگزار خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: طرح چهل چراغ در مساجد نمونه تهران در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

سردار یزدی با اشاره به خدمات سپاه تهران اظهار کرد: روز شنبه ۱۳ بهمن آغاز عملیات اجرایی ۱۵۱۰ طرح عمرانی خواهد بود .

وی در ادامه تشریح کرد: سپاه تهران در این ایام ۲۰۰ هزار سبد کالا و تعداد ۶۰۰ جهیزیه را به مردم ارائه خواهد کرد.

سردار یزدی درادامه تشریح برنامه های سپاه تهران گفت: سپاه تهران بزرگترین اردوگاه ترک اعتیاد کشور را در شرق تهران برای جمع آوری، کمک به اشتغالزایی و بازگشت به جامعه برای معتادان متجاهر افتتاح خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: برنامه های قیاس وضعیت قبل و بعد از انقلاب در عرصه های گوناگون به خصوص بانوان، صنعت، و بهداشت و درمان و در نهایت امنیت پایدار است.

سردار یزدی در توصیه ای به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب گفت: جوانان عزیز ما واقعیت انقلاب و پیشرفت ها را از دریچه واقعیت مشاهده کنند و توجهی به سیاه نمایی های مورد نظر دشمن در جنگ روانی و فضای مجازی نکنند.

سردار یزدی در پایان گفت: امیدواریم با این فعالیت ها، در قبال رشادت های شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم، کاری انجام داده باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، یزدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار