بهره برداری از بیست بوستان روستایی در بخش چاه دادخدا

فرماندار قلعه گنج گفت: بیست طرح بوستان روستائی در روستاهای بخش چاه دادخدا به بهره برداری رسید.

بهره برداری از بیست بوستان روستایی در بخش چاه دادخدابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عطا ناوکی فرماندار قلعه گنج صبح امروز در آئین افتتاحیه بوستان روستای اردوگاه در جمع مردم و اهالی این روستا در بخش چاه دادخدا گفت: دوران ستم شاهی با خدمات جمهوری اسلامی قابل قیاس نیست چرا که دردورانی که در خود شهرستان قلعه گنج برق وجود نداشت اما امروز ما در دورترین نقطه ی شهرستان برق داریم .

فرماندار قلعه گنج گفت: درحوزه ی اب شرب هیچ نقطه ای از قلعه گنج اب شرب نداشتیم اما امروز ما با سفر به نقطه نقطه ی شهرستان بحث تامین اب شرب را الحمدلله حل شده می دانیم .

وی بیان داشت :امروز بیش از ۱۷۰۰ معلم در شهرستان قلعه گنج در حال اموزش دانش اموزان هستند و بیمارستان سی و دو تخته خوابی با پنج پزشک متخصص و درمانگاه های روستایی در حال ارائه خدمات بهداشتی هستند.

ناوکی افزود؛ بوستان روستای اردوگاه با مساحت دوهزارمترمربع و با اعتبار هفتاد میلیون تومان به نمایندگی از این بیست بوستان به بهره برداری رسید.

وی گفت؛ احداث ساخت و سازهای جدید از جمله پنج زمین ورزشی با چمن مصنوعی در بخش چاه دادخدا سبب رونق نسبی و افزایش حس امنیت و موجب نشاط اجتماعی در بین روستائیان شده و فضای روستا را متحول ساخته است.


انتهای پیام/س

 

آئین افتتاحیه بوستان روستای اردوگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار