مانایی و استمرار راهپیمایی ۲۲ بهمن از پیوند امام راحل و مردم است

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم، قدرت جمهوری اسلامی ایران و مانایی و استمرار راهپیمایی ۲۲ بهمن از پیوند ناگسستنی امام راحل و مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی،  امروز دوشنبه در اجتماع عظیم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان جهاد کاشان افزود: ۲۲ بهمن روز غرور و وحدت ملی و عظمت ایرانیان است روزی است که ترامپ نادان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سرکرده منافقان آرزو می‌کردند، این روز را نبینند.

وی با اشاره به گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران که دستاورد‌های فراوانی برای ملت ایران و الگو‌های زیادی هم برای جهان داشت گفت: اگر بخواهیم کارآمدی نظام اسلامی را مرور کنیم باید به هدفها، موانع پیش روی و امکانات انقلاب اسلامی دوباره نگاه کنیم، تا سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک بار دیگر نظاره کنیم.

به گفته وی، امروز رویکردها، چشم انداز‌ها و عملکرد‌های انقلاب همان هدف‌هایی است که حضرت امام راحل در انقلاب تدوین کرده بودند.

حرکت خزنده دشمن همواره استحاله اهداف انقلاب است

 

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دشمنان برای استحاله کردن انقلاب و ناتوان نشان دادن آن از ابتدای انقلاب تاکنون موانعی فراوانی برسرراه انقلاب قرار دادند، افزود: توطئه منافقان (مجاهدان خلق) و ملی مذهبی‌ها که حتی دولت را بدست گرفتند نشانه‌ای بود برای حرکتی خزنده و استحاله اهداف انقلاب، اما هوش و ذکاوت بنیانگذارجمهوری اسلامی و مردم توطئه‌ها را در نطفه خفه کرد.

ساداتی نژاد، ترور کردن مغز‌های متفکر انقلاب همچون شهیدان مطهری، مفتح و بهشتی و دیگران یاران باوفای امام راحل را نیز برای استحاله انقلاب دانست و گفت: این موانع از جمله مواردی که غرب برای جلوگیری از انقلاب اسلامی طراحی و برنامه ریزی و اجرا کرد.

وی، شورش‌های تجزیه طلبانه، انواع کودتا‌ها و جنگ تحمیلی را نیز از دیگر موانع برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: جنگ تحمیلی هزار میلیارد دلار ضرر بر ایران اسلامی تحمیل کرد، بیش از ۲۵۰ هزار نفر از نخبگان و جوانان این کشور را به شهادت رساند.

به گفته وی سرمایه‌های انسانی در این کشور به شهادت رسیدند که در آینده استانداران، وزیران و نمایندگان این کشور بودند، اما استکبارکه تاب مقابله با آنان را نداشت می‌کوشید به این وسیله نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند.

پیوند ناگسستنی سه قطب اسلام، مردم و امام عامل مقاومت مردم در برابر تحریم‌ها است

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، همچنین با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن که هر روز پیچیده‌تر می‌شود، تصریح کرد: در ارزیابی انقلاب اسلامی باید این موانع را نیز دید، چون به گفته خود ابرقدرت‌ها این تحریم‌ها اگر بر کشوری مانند آلمان تحمیل می‌شد بطور یقین فرو می‌پاشید، اما چون مردم ایران، مردمی خاص هستند و سه اصل محوری، اسلام، مردم و امام، پیوند ناگسستنی این سه قطب، قدرتی تولید کردکه تمام موانع جلو انقلاب را برداشت و برخواهد داشت.

ساداتی نژاد، با تاکید بر اینکه مردم ایران مستحکم ایستاده اند تا انقلاب بماند گفت: اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان از پشتوانه مردمی این ملت شریف انقلابی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به لحاظ امکانات در زمان طاغوت که ایران ۳۰ میلیون نفر جمعیت داشت ۶ میلیون بشکه نفت تولید و صادر می‌کرد، اما امروز با هدف اینکه نباید نفت خام را به تاراج گذاشت و صادر کرد، تولید ایران هم اکنون با جمعیتی حدود ۸۰ میلیون نفر ۲ میلیون و ۱۰۰ بشکه در روز یعنی یک سوم صادرات نفت در زمان طاغوت هست.

نماینده مردم کاشان در مجلس یادآور شد: در زمان طاغوت در ایران دیکتارتوری وجود داشت آمریکایی‌ها برای ایرانی‌ها تصمیم می‌گرفتند، متسشاران آمریکایی در این کشور بودند، انتخابات فرمایشی بود، اما امروز دارای مردم سالاری دینی هستیم، چون مردم هرسال پای صندوق رای رفته اند و ایرانی خود برای خود تصمیم می‌گیرد.

ساداتی نژاد، اظهارداشت: در زمان طاغوت ایران در حوزه علم و فناری نیز بی نصیب بودیم، اما امروز در جهان دارای جایگاه هستیم، وجود ۴ میلیون نفر دانشجو، ۲ هزار و ۵۰۰ دانشگاه و در نانو چهارمین کشور، در بیوتکنوژی، در هوا فضا و در هسته‌ای وس لو‌های بنیادین جزو ۱۰ کشور برتر جهان هستیم، در شرایط به این جایگاه و اقتدار در جهان رسیده ایم که دشمن هزاران مانع را سرراه ما قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت طبابت در این کشور توسط پزشکان هندی و بنگلادشی انجام می‌شد گفت:، اما امروز پزشکان ایران در همه تخصص‌ها طبابت می‌کنند به گونه‌ای که در چشم پزشکی، جراجی کودکان، مغز و اعصاب و پیوند اعضای دارای رتبه نخست خاورمیانه هستیم.

موشک‌های نقطه زن ایران اقتدار جمهوری اسلامی است

به گفته وی، ما در زمان شاه اقتداری نداشتیم امنیت ایران در پیوند با آمریکا معنا می‌شد مستشار آمریکایی در ایران بود، اما امروز مستشار ایرانی در کشور‌های همسایه ماست و امروز اگر کسی در عمق ۳ هزار کیلومتری این کشور چشم طمع به جمهوری اسلامی داشته باشد موشک‌های نقطه زن کشورمان او را ویران و نابود می‌کند.

نماینده مردم کاشان در مجلس، با تاکید بر پیشرفت و اقتدار موشک‌های جمهوری اسلامی ایران که خواب را از چشمنان دشمنان گرفته است گفت: اگر در زمان طاغوت تا ۵۰ کیلومتری مرز آبی در این کشور می‌رفتیم امروز ناوشکن ایرانی توسط ارتش قهرمان این کشور در آب‌های بین المللی در اقیانوس هند در خلیج عدن و در دریای مدیترانه عملیات می‌کند و کشتی‌های دشمنان را از دست دزدان دریایی نجات می‌دهد این عزت و اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی است.

ساداتی نژاد، با اشاره به اینکه امروز موشک‌های جمهوری اسلامی ایران هفتمین قدرت جهانی و قدرت قاطع و بلامنازع در منطقه خاورمیانه است گفت: ایران با وجود ۴۰ سال تحریم در حوزه نظامی چه اتفاقات بزرگی را به ثمر رسانده که حاصل از تلاش و نگاه جهادی و انقلابی است در حالیکه این اتفاقات کوچکی نیست و حتی کشور‌هایی که جنگ و تحریم نداشته ا. ند هیچکدام از این افتخارات را نداشتند.


امروز موشک‌های جمهوری اسلامی ایران صادرکننده تسلیحات است

وی با تاکید بر اینکه امروز موشک‌های جمهوری اسلامی ایران صادرکننده تسلیحات است گفت: این قدرت کشورمان و دستاورد ۴۰ ساله ما است که امروز ماهواره می‌سازیم و توسط موشک ماهواره بر و پرتابگر ایرانی تا ۵۰۰ کیلومتر ارتفاع در مدار قرار می‌دهیم.

به گفته وی، آمریکایی‌ها داعش را برای مهار قدرت ایران و مهار جمهوری اسلامی ایران در این منطقه آوردند و کسانیکه علم مبارزه با تروریست را داشتند داعش را خلق کردند، اما جمهوری اسلامی ایران با سردار سرافراز سپاه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی اختتام و نابودی داعش را رقم زد و تروریست تکفیری را از صحنه روزگار برداشت و منطقه خاورمیانه را امن کرد.

ساداتی نژاد، گفت: این چیزی است که زاییده ۴۰ سال مقاومت و ۴۰ سال ایستادگی ملتی است که امام در وصیتنامه اش گفت: «این مردم از مردم زمان پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) بالاترند».

وی گفت: شما مردم قدرت جمهوری اسلامی ایران هستید و قدرت جمهوری اسلامی ایران از پیوند امام و مردم است.

۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای دشمن مردم ایران از شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن منع می‌کند

به گفته وی، اهمیت ۲۲ بهمن به آن اندازه است که هر سال ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای دشمن به همه اعلام می‌کنند که مردم ایران در راهپیمایی شرکت نکنند، چون ۲۲ بمهن و این راهپیمایی نشانه بیعت مردم با امام راحل است آن‌ها این ا. نمی‌خواهند ببیند.

ساداتی نژاد، با اشاره به اینکه اگر رابطه مردم و امام گسسته شد این نظام فروپاشی می‌کند گفت: مردم ما امروز به فرمان امام حاضر و، ولی فقیهمان باشکوه‌تر از ۴۰ سال انقلاب آمدند تا به ترامپ بگویند به فرمان اماممان مرگ بر آمریکا از دهان مردم ایران نمی‌افتد.

وی افزود: امروز همه چیز در ید قدرت جمهوری اسلامی ایران است امروز بدون جمهوری اسلامی کسی نمی‌تواند در جهان اسلام و خاورمیانه حرکتی کند.

به گفته وی، امروز قدرتمندترین رهبر جهان رهبر جمهوری اسلامی ایران است اوست که تعیین کننده در جهان اسلام و خاورمیانه است امروز ما ۴۰ سال اقتدار را جشن می‌گیریم امروز به اینجا رسیده ایم در حالیکه در مسیرمان هزاران سنگلاخ و مانع ایجاد کردند که جمهوری اسلامی را متوقف کنند، اما خدا و مردم و رهبر ما باعث شدند جمهوری اسلامی ایران با قدرت به سمت قله در حرکت باشد

امروز گرانی، تورم، و نخریدن نفت ما موشک دشمن است


ساداتی نژاد، با تاکید بر اینکه امروز جنگ اقتصادی را شروع کردند، اما ما جلوی این جنگ هم خواهیم ایستاد گفت: موشک زمان ما موشک جنگ نیست امروز گرانی، تورم، و نخریدن نفت ما موشک دشمن است و اگر نفت ما را خریدند پولش را به ما ندهند موشک دشمن است امروز اف‌ای تی اف موشک دشمن است امروز سی اف تی موشک دشمن است امروز ملت ایران همانطور که در این ۴۰ سال ایستاده است در مقابل این جنگ اقتصادی مردانه هم ایستاده است و هم خواهد ایستاد و از همه این کولاک‌ها و بهمن‌ها در مسیر حرکت به این قله نورانی که رهبر انقلاب ترسیم کرده است و آینده را روشن‌تر از امروز به فضل الهی و اتکا به خداوند و با رهبری فرزانه کشتیبان قدرتمند انقلاب و حضور شما مردم پیش خواهد رفت. 

 
انتهای پیام/م
برچسب ها: 22بهمن97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار