در حال حاضر کشوری مستقل تر از ایران در جهان نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:در حال حاضر کشوری مستقل تر از ایران در جهان نیست چنانچه آمریکا هم توسط جریان صهیونیست بین الملل مدیریت می شود و کشورهای اروپایی نیز اسیر دست آمریکا هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار پاسدار احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع پرشور راهپیمایان و مردم آران و بیدگل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت است گفت: ایران امروز به لحاظ قدرت نظامی در اوج اقتدار است چنانچه هیچ کس فکر تعرض به ایران را به خود راه نمی دهد و همچنان دشمنان حقیرند و ملت ایران سربلند است.

وی افزود: در حال حاضر کشوری مستقل تر از ایران در جهان نیست چنانچه آمریکا هم توسط جریان صهیونیست بین الملل مدیریت می شود و کشورهای اروپایی نیز اسیر دست آمریکا هستند و حتی تعهدی ساده با کشورهای دیگر را نمی توانند عملی کنند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران هجرت از جهالت، وابستگی و اسارت به آزادی و پیشرفت و عظمت بود افزود: انقلاب ایران موجب پیشرفت و جبران عقب ماندگي کشور مان در دوران های شاهنشاهی شد. 

سردار وحیدی افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه های مختلف از جمله حوزه فضایی و هسته ای جزو ۱۰کشور برتر و در حوزه فن آوری در رتبه ششم دنیا قرار داریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نرخ رشد توسعه انسانی ما در رتبه بسیار بالایی قرار دارد، به دستاوردهای علمی، اجتماعی و فرهنگی بی نظیر کشور اشاره کرد و گفت: ب اساس آخرین آمار جهانی، در حوزه اقتصادی و خصوصا تولید ناخالص ملی و قدرت خرید، در جایگاه ۱۷دنیا قرار داریم که اینها به لطف خدا و انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نماد شرارت هستند و ایران را تهدید می کنند افزود: کسانی که خانه عنکبوتی دارند و می خواهند ملت ایران را بترسانند غافل از اینکه ملت ما همچون آهن و فولاد محکم ایستاده و مقاومت می کنند و روزی این خانه پوشالی را بهم خواهند ریخت.

سردار وحیدی با بیان اینکه دشمنان ما در کشورهای مختلف از جمله عراق، سوریه، لبنان و یمن سیلی سختی خورده اند و امروز یقه آنها دست ملت ایران است گفت: انقلاب اسلامی ایران همچنان پرقدرت و پرتوان است و ۲۲بهمن امسال روز یأس و ناامیدی دشمنان است همچنان که انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف حرکت های مردم مظلوم جهان چه مسلمان و غیر مسلمان خواهد بود. 

 

انتهای پیام/م 

 

ایران در اوج اقتدار و قدرت نظامی

برچسب ها: 22بهمن97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار