بخش دولتی خدمت گذار سرمایه گذاران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: بخش دولتی خدمت گذار مردم و سرمایه گذاران است.

بخش دولتی خدمت گذار سرمایه گذاران استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رضا حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، در نشست هم اندیشی و بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری منطقه شمالغرب کشور با بیان اینکه ما بخش دولتی‌ها خدمت گذار مردم و سرمایه گذاران هستیم، گفت: برای به توسعه رساندن جامعه، هم افزایی و ایجاد اشتغال برای مردم باید توسعه گرا باشیم.
 
وی افزود: مدیران اگر مسئولیت پذیر نباشند، جامعه ساکن بوده و حرکت نمی‌کند و بخش دولتی و خصوصی باید در کنار هم مولد بخش اقتصادی باشند.
 
حسینی تاکید کرد: استان آذربایجان غربی بدلیل موقعیت جغرافیایی، طبیعت زیبا و بکر، همسایگی با کشور‌های مختلف بسیار مهم بوده و ما می‌توانیم با استفاده از این قابلیت‌ها ۱۵ درصد اقتصاد استان را به سمت گردشگری هدایت کنیم.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: قابلیت‌های طبیعی باید بصورت یک پکیج مشترک با همکاری بخش خصوصی و دولتی تعریف شوند.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بخش خصوصی خود باید همت کند، ادامه داد: طبیعتا سیستم ادارای هنوز در پرداخت تسهیلات مالی مشکلاتی دارد و سعی همه ما حل کردن تمام این نقص‌ها است.
 
حسینی گفت: در خصوص پرداخت مالیات باید فضا را برای کار آماده کنیم و اگر درآمدی نباشد مسلما نمی‌توان مالیات پرداخت.
 
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه حرکت‌ها باید اصولی و منطقی باشد، اذعان کرد: استان آذربایجان غربی دارای ۵ مرز بوده که می‌توان با مدیریت خوب از این مرز‌ها درآمدزایی کرد و هر اقدامی که لازم باشد با تمام تلاش برای کلیه سرمایه گذاران بخصوص در حوزه گردشگری انجام خواهیم داد.
 
 
انتهای پیام/م

برگزاری نشست هم اندیشی و بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.