مهرانگیز مطرح کرد؛

مراکز غربالگری معتادان تعیین تکلیف می‌شوند

نماینده قوه قضاییه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: با دستور قضایی مراکز غربالگری معتادان تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرانگیز نماینده قوه قضاییه در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران در نشست خبری که امروز (سه‌شنبه سوم اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: با دستور قضایی مراکز غربالگری معتادان تعیین تکلیف می‌شوند و هر اتفاقی که رخ دهد مسئولیتش با نماینده قوه قضاییه است.

و‌ی افزود: چنانچه کسی تخطی کند با او برخورد می‌شود و در حال حاضر نیز به جز دانشگاه شهید بهشتی، دو دانشگاه تهران و ایران هیچ اقدامی نکرده‌اند.

مهرانگیز گفت: معتادی که به بیماری‌های هپاتیت مبتلا است نیز جزئی از مردم محسوب می‌شود و باید به آن‌ها رسیدگی شود و نمی‌توانیم آن‌ها را در دریا بیندازیم. ما در این خصوص هیچ اغماضی را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم و همه دستگاه‌ها باید اقدامات شان را به نحو احسن انجام دهند.

نماینده قوه قضاییه در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران گفت: ما در خصوص پلمپ ۹۲ خانه در منطقه شوش، مولوی و هرندی مراجعات زیادی داشتیم، اما تاکنون دستوری مبنی بر فک پلمپ داده نشده است و باید این منازل تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: پاکسازی مناطق جنوب تهران یکی از معضلات نظام است. حتی دولت می‌تواند این ۹۲ خانه را که قیمت چندانی ندارند، خریداری کند و در اختیار شهرداری قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار