مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید مطرح کرد؛

افتتاح ۵ هزار واحد در شهر جدید پرند/ تکمیل متروی تهران پرند به زودی

طاهرخانی گفت: امروز پنج هزار واحد مسکن مهر پرند با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۵ هزار واحد در شهر جدید پرند/ تکمیل متروی تهران پرند به زودیبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید در حاشیه مراسم افتتاحیه ۵ هزار واحد مسکن مهر پرند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۵ هزار واحد مسکن مهر امروز در شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسید، گفت: استراتژی شرکت عمران شهر‌های جدید بر آن است که فرآیند تحویل و فروش اقساطی را همزمان با افتتاح واحد‌های مسکن مهر تسریع دهیم گفت اولویت اصلی ما در شهر‌های جدید آن است که علاوه بر افتتاح واحد‌ها بتوانیم تحویل آنها را هم سرعت ببخشیم.

وی اظهار کرد: تحویل تمامی واحد‌های مسکن مهر با تکمیل خدمات زیربنایی و ساختمانی است و هیچ واحد مسکن مهری بدون امکانات زیربنایی و روبنایی تحویل داده نمی‌شود.

طاهرخانی با اشاره به اینکه در پرند و پردیس یک نقطه مشترک وجود دارد و آنست که واحد آماده تحویل به متقاضیان است، ولی متقاضی مراجعه نمی‌کند بنابراین سعی کرده‌ایم با برنامه ریزی‌های دقیق‌تر این مشکل را برطرف کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: هم اکنون بیشتر جابه‌جایی‌ها و تحویل واحد‌ها بعد از اتمام مدارس است و خانواده‌ها تمایل دارند در تابستان برای تحویل واحد‌ها مراجعه کنند.

وی به مشکل دیگر واحد‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: مشکل دیگری که در واحد‌های پرند مواجه هستیم دست به دست شدن واحد‌ها است و متقاضی اصلی دیگر وجود ندارد و حضور دلالان باعث شده که آورده‌ها به صورت کامل پرداخت نشود به این دلیل اعلام کردیم که اگر واحدی آماده شده و بعد از چند ماه متقاضی مراجعه نکند هزینه نگهداری واحد‌ها از متقاضیان دریافت می‌وشود.

طاهرخانی در ادامه به راه‌های دسترسی پرند اشاره کرد و گفت: دو خطه کردن راه‌آهن تهران پرند در دستور کار قرار گرفته و ۲۲ رام قطار روزانه مسافران را از پرند به تهران و بلعکس جا به جا می‌کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید افزود: اولویت دیگر ما متروی تهران پرند است که هم اکنون تا مسیر فرودگاه امام خمینی تکمیل شده و در حال رایزنی برای تکمیل مترو از فرودگاه امام خمینی تا شهر پرند هستیم که به زودی متروی تهران پرند در تمامی مسیر‌ها افتتاح می‌شود.

وی افزود: در صورتی که منابع مالی کافی برای تکمیل مترو به میزان ۱۷۴ میلیارد تومان تزریق شود با همکاری شهرداری مترو به بهره‌برداری می‌رسد.

طاهرخانی به ایجاد دسترسی آزادراهی به شهر پرند هم اشاره کرد و گفت: طی رایزنی‌هایی که با شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل انجام شد یک مسیر دسترسی در کنار گذر جنوبی تهران حد فاصل آبیک به چرم شهر ایجاد کرده ایم که به زودی با تکمیل این کنار گذر به ۴ مسیر از تهران به پرند ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار