رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خبر داد؛

دستگیری خواهر و برادر قاچاقچی با محموله شیشه

سرهنگ بخشنده از دستگیری یک خواهر و برادر قاچاقچی در زمان انتقال بیش از ۳ کیلوگرم شیشه به تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات ویژه پلیسی اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه خرید و فروش موادمخدر قصد دارد تا محموله‌ای از موادمخدر را به تهران منتقل و به فروش برساند.

وی افزود: بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و نهایتا ماموران موفق به دستگیری این متهم در اتوبان تهران - قم به همراه خواهرش شدند. در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم قصد داشته تا در پوشش همراه بودن خواهرش بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را به تهران منتقل کند.


بیشتر بخوانید: شیشه ای که شیشه عمر می شکند/ فرجامی فاجعه بار!


سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهمین، مقدار ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف و هر دو متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گل افشان
۱۸:۲۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام انشاء الله ریشه مواد مخدر از جهان بخشکد. دست مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی درد نکند. چقدر دشمنانه مردم مملکت را به روز سیاه با مواد مخدر نشاندند نیروهای شیطانی . خداوند هر کس برای محافظت مردم بهد تعالی رفتار نماید خودش و خانواده و حاکمیتش را هدایت نماید و محافظت نماید و اصلا مریضی و مشکلات نداشته باشند.
آخرین اخبار