کشف ۱۶ فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع، باغات کشاورزی و احشام در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری ماموران و پاسگاه انتظامی بابلکنار با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عمیلیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت احشام، باغات، مزارع کشاورزی و اماکن خصوصی در این شهرستات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این ۲ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در شهرستان بابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.