اقتداری: آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم/ همه خوب‌های آسیا در این مسابقات حضور دارند

ملی پوش اسکواش کشورمان گفت: تمرینات خوبی را پشت سز گداشته ایم و آماده شرکت در مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا هستیم.

فرشته اقتداری ملی پوش اسکواش کشورمان در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه بخرنگاران جوان، در مورد شرکت در مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا و اردو‌هایی که پشت سر گذاشته اند گفت: از ۲۲ فروردین ماه اردویمان آغاز شده است و ۲ هفته است که در اردو به سر می‌بریم. در این مدت تمرینات خوبی انجام داده ایم و آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورده ایم.

اقتداری: آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم/ همه خوب‌های آسیا در این مسابقات حضور دارند

او ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین سطح مسابقاتی است که در قاره برگزار می‌شود و این دومین سالی است که در این بازی‌ها حضور داریم. امسال نسبت سال‌های گذشته شرایط بهتری داریم و به دنبال این هستیم که بتوانیم بهترین نتایج خود را بدست آوریم.

اقتداری در مورد شکل برگزاری این مسابقات گفت: سال گذشته مسابقات قهرمانی آسیا به شکل تیمی برگزار شد و مسابقات امسال به شکل انفرادی خواهد بود. هدف اصلی ما برای مسابقات تیمی سال بعد است و امیدواریم بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به دوره‌ی قبل داشته باشیم.

او در مورد سطح بالای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: همه خوب‌های آسیا در این مسابقات حضور دارند و از راند دوم به بعد سطح مسابقات بسیار بالا و به یکدیگر نزدیک خواهد بود. از طرفی بازیکنان ما عضو پی اس‌ای نیستند و رنکینگ جهانی ندارند و همین باعث می‌شود ورزشکاران ما به سید یک بخورند که کارشان بسیار سخت خواهد بود. بازیکنان بر اساس رنکینگشان در سید‌های اول تا چهارم قرار می‌گیرند.

اقتداری: آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم/ همه خوب‌های آسیا در این مسابقات حضور دارند

اقتداری در مورد اینکه چه مسیری را طی کرده است تا به جایگاهی حال قرار دارد برسد گفت: اسکواش را از ۱۱ سالگی و در جزیره کیش آغاز کردم. توسط یک آشنا که در سالن اسکواش بود با این ورزش آشنا شدم. بعد از اینکه توسط مربیان برای تیم ملی انتخاب شدم برای شرکت در اردو‌ها به تهران آمدم و همین موضوع باعث شد رو به روز پیشرفت کنم.

او در مورد حضورش در تیم دانشگاه آزاد و قهرمانی با این تیم گفت: در لیگ اسکواش امسال در تیم دانشگاه آزاد حضور داشتم که موفق شدیم در لیگ برتر و جام حذفی به عنوان قهرمانی برسیم.


بیشتر بخوانید:

سلیمانی: شمیرانی تمرکزش را روی مسابقات اروپایی گذاشته است

تیم ملی اسکواش عازم مالزی می‌شود

شهنازی: فدراسیون اسکواش باید به دنبال کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۴ باشد


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار