حضور نیرو‌های ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر در مناطق سیل زده خوزستان

نماینده ستاد مرکزی احیای امر به معروف و نهی از منکر در مناطق سیل زده کشور از حضور نیرو‌های ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر تا پایان بحران سیل در مناطق سیل زده خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم ماکنالی، نماینده ستاد مرکزی احیای امر به معروف و نهی از منکر در مناطق سیل زده کشور در جمع خبرنگاران در اهواز با بیان اینکه بخشی مهمی از نیاز‌های فوری و ضروری ساکنان مناطق سیل زده خوزستان با فروکش کردن سیلاب تامین شده گفت: زمان زیادی تا بازگشت کامل مردم به خانه و کاشانه خود و از سرگیری زندگی عادی و تامین معیشت آن‌ها نیاز است.

وی به امدادرسانی گروه ۴۵ نفری نیرو‌های داوطلب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قالب قرارگاه جهادی شهید خلیلی در ۱۵ روستای سیل زده خوزستان اظهار کرد: این گروه از ۱۵ فروردین تا ۷ اردیبهشت به صورت شبانه روزی در کنار روستا‌های در معرض خطر سیلاب و مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند خدمت رسانی کردند.

ماکنالی توزیع وسایل بهداشتی، آب معدنی، نان و امکانات ضروری به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و بهره گیری از ۳ روان شناس بالینی را از اقدام‌های مهم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در مناطق سیل زده خوزستان عنوان کرد و اذعان داشت: مرحله بعدی خدمت رسانی به مردم، حضور در کنار آنان پس از فروکش کردن سیلاب است که این مرحله برای مردم حیاتی و مهم است.

نماینده ستاد مرکزی احیای امر به معروف و نهی از منکر در مناطق سیل زده کشور به فراخوان عمومی این ستاد برای عزیمت نیرو‌های داوطلب تخصصی و فنی به منظور کمک به بازسازی مناطق سیل زده اشاره کرد و به ساکنان مناطق سیل زده خوزستان اطمینان داد نیرو‌های داوطلب مردمی تا بهبود وضعیت زندگی و معیشتی در کنار آنان خواهند بود.

سیلاب خوزستان در روز‌های نخستین فروردین با طغیان رودخانه دز، کرخه و کارون شکل گرفت و پس از آن ۱۲ شهرستان این استان را درگیر خود کرد و بر زندگی ۴۰۰ هزار نفر در مناطق شهری و روستایی خوزستان تاثیر گذاشت.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیادعا
۱۱:۳۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
انشالله که مفید باشد