معاون اطلاعات و اخبار مرکز کردستان معرفی شد

مراسم تودیع معاونت اطلاعات و اخبار مرکز کردستان با حضور علی علوی مدیر کل اخباراستان‌های خبرگزاری صداوسیما در سنندج برگزار شد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم تودیع علیرضا خوشگفتار معاون سابق اطلاعات و اخبار مرکز کردستان و معارفه مصطفی مخدومی به عنوان معاون اطلاعات و اخبار مرکز کردستان امروز ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور علی علوی مدیر کل اخباراستان‌های خبرگزاری صداوسیما در سالن جلسات صدا وسیمای مرکز کردستان برگزار شد.

ابوالقاسم امان اللهی مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان در این جلسه با اشاره به جایگاه و نقش خبر در جذب مخاطب و توسعه استان گفت: از آنجا که خبر ستون فقرات هر رسانه‌ای است نگاه عمقی و کیفی به مقوله خبر ضرورتی اجتناب ناپذیر است و امید است که با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی در تولید اطلاعات و اخبار تاثیر گذار، بتوانید جایگاه اعتماد و اعتبار شبکه استانی را بیش از پیش در میان مخاطبان مستحکم و ماندگار کنید.

وی افزود: جامعه مخاطب ما نیازمند افزایش و ارتقا سواد رسانه‌ای هستند وماباید در این راستا گام برداشته و نسبت به آینده خود نقش آفرینی کنیم.

مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان بیان کرد:رسانه به عنوان یک نهاد تسهیل گر می‌تواند در توسعه همه جانبه کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

علی علوی مدیر کل اخباراستان‌های خبرگزاری صداوسیما نیز در ادامه این مراسم گفت:استان کردستان دارای ظرفیت‌ها وپتانسیل‌های زیادی است که می‌توان از زاویه‌های مختلف به آن‌ها پرداخته شود.

وی در ادامه افزود:در شرایط کنونی وظیفه رسانه‌ها این است که خدمات نظام را نشان داده به شرط آنکه مطالبات مردم نادیده گرفته نشود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح از زحمات محمد رضا خوش گفتار تقدیر و مصطفی مخدومی به عنوان معاون جدید خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان معارفه شد.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم تودیع ومعارفه در صداوسیمای مرکز کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.