سامسونگ مشکل نمایشگر Galaxy Fold را حل می‌کند

در پی شکایت کاربران از مشکلات به وجود آمده در نمایشگر Galaxy Fold سامسونگ، این شرکت به زودی مشکلات پیش آمده را حل خواهد کرد.

سامسونگ به زودی مشکل نمایشگر Galaxy Fold را حل می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که از مدت‌ها پیش مشخص شده، سامسونگ یک بخش به نام گوشی‌های هوشمند تاشو به گروه تولید خود اضافه کرده است. پس از سال‌های تحقیق بسیار، توسعه و کار متمرکز، این شرکت توانست یک گوشی به نام Galaxy Fold را طراحی و تولید کند. این شرکت پس از انجام آزمایش‌هایی روی این دستگاه در محیطی کنترل شده، پیش‌بینی می‌کرد که Galaxy Fold تا پنج سال بدون مشکل بتواند کار کند اما متأسفانه در گزارش‌هایی دیده شد که خریداران گوشی تاشوی هوشمند شرکت سامسونگ از این گوشی راضی نیستند و پیکسل‌های نمایشگر این گوشی در قسمت‌هایی از کار می‌افتد.

مرورکنندگانی که گوشی Galaxy Fold را برای آزمایش خریداری کرده بودند، پس از چند روز کار کردن با آن، گزارش دادند که گوشی تاشوی هوشمند سامسونگ در قسمت لولای خود، دچار نقص‌هایی می‌شود و تصویری نشان نمی‌دهد. همین مسئله باعث شد که سامسونگ تصمیم بگیرد تا عرضه Galaxy Fold در آمریکا را به تأخیر بیندازد تا بتواند مشکل به وجود آمده برای گوشی را به طور کامل رفع کند. خبرهای جدید از این شرکت نشان می‌دهد که در فاصله چند روزه، سامسونگ قادر خواهد بود مشکل به وجود آمده را حل کند و سفارش مشتریان خود را کنسل نکند.

سامسونگ اعلام کرده است که برای رفع مشکل صفحه نمایش گوشی تاشوی هوشمند خود قرار است دوام مناطق پوشش در لولا را تقویت کند و شکاف کوچک بین لایه محافظ و قاب دستگاه از صفحه اصلی را به حداقل برساند تا از نفوذ مواد خارجی به دستگاه جلوگیری کند. بدین ترتیب مشاهده می‌شود که دو مشکل اساسی Galaxy Fold توسط متخصصان طراحی سامسونگ شناسایی و راه حل آن‌ها ارائه شده است. این شرکت اعلام کرده است که به زودی مشکلات به طور کامل حل خواهند شد و این گوشی مورد آزمایش قرار خواهد گرفت ولی هیچ تاریخی برای ارائه Galaxy Fold در آمریکا مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید: احتمال تجهیز گوشی Galaxy Note 10 به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی


انتهای پیام/

مشکلات Galaxy Fold حل می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار