فرمانده سپاه فجر فارس:

حق مالکیت مسلمانان بر سرزمین قدس شریف غیرقابل مذاکره است/آرمان فلسطین هرگز فراموش نمی‌شود

حق مالکیت مسلمانان بر سرزمین قدس شریف غیرقابل مذاکره است/آرمان فلسطین هرگز فراموش نمی‌شود

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: حق مالکیت مسلمانان بر سرزمین فلسطین و قدس شریف غیرقابل مذاکره است و رویای موفقیت طرح موسوم به معامله قرن هرگز برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز، اظهار کرد: حضور گسترده مردم بخصوص نسل نوجوان و جوان کشور در این راهپیمایی نشان از سرزندگی، بصیرت و بیداری ملت ایران است و مردم انقلابی ایران نشان دادند آرمان فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با تجلیل از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، ادامه داد: حق مالکیت مسلمانان بر سرزمین فلسطین و قدس شریف غیرقابل مذاکره است و رویای موفقیت طرح موسوم به معامله قرن هرگز برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به ارتقای توان و پیروزی‌های چشمگیر اخیر محور مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی افزود: هر طرحی که با هدف تثبیت رژیم جعلی اسرائیل و بدون در نظر گرفتن حقوق ملت مظلوم فلسطین ارائه شود محکوم به شکست است و راهبرد ملت فلسطین راهبرد مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/چ

صحبت های فرمانده سپاه فجر استان فارس در روز قدس

برچسب ها: قدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.