مصاحبه آیت الله رفسنجانی در روز تشییع پیکر امام خمینی(ره) + فیلم

آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز تشییع پیکر امام خمینی (ره) روایتی از آخرین لحظات عمر ایشان را در مصاحبه ای تلویزیونی بیان کرد.

مصاحبه آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز تشییع پیکر امام خمینی و روایتی از آخرین لحظات عمر ايشان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  خرداد سال ۱۳۶۸ مردم سوگوار ایران آمده بدرقه امام خمینی (ره) به خانه ابدی ایشان می‌شدند. سوگواران با هر وسیله‌ای خود را به بهشت زهرا رسانده بودند تا آخرین وداع را با این رهبر فرزانه انقلاب داشته باشند.

یاران و همراهان امام خمینی نیز در بهشت زهرا خود را برای تشییع جنازه ایشان آمده کرده بودند. یکی از این یاران دیرینه امام آیت الله هاشمی رفسنجانی بود. آیت الله رفسنجانی که دوش به دوش امام در تمام مقاطع حساس کشور همراه و یار ایشان بود حال باید خود را آماده وداع با آن پیر فرزانه می‌کرد.

در مصاحبه‌ای که آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز تشییع پیکر امام خمینی (ره) با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایران انجام داد روایتی از آخرین لحظات عمر ایشان را با بینندگان به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید این ویدئوی کوتاه را که حال و هوای آن روز فراموش نشدنی را زنده می‌کند مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار