برگزاری همایش هم اندیشی و همدلی اقوام در گچساران

همایش هم اندیشی و همدلی اقوام با حضور مردم و مسئولان در گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج همایش هم اندیشی و هم دلی اقوام با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، حسین کلانتری استاندار، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان و معتمدان و ریش سفیدان در گچساران برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان در این همایش گفت: برگزاری چنین همایشی کاری خوب و پسندیده است و باید تلاش کنیم باز هم نظیر این همایش در ماههای آینده در استان برگزار شود.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: تلاش می کنم در همایش بعدی حتما شرکت و مطالب بیشتری را بیان کنم.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بر اساس روایات انسانی که کینه انسان دیگری را در دل داشته باشد هرگز به بهشت نمی رود و کینه ها ما را جهنمی می کنند.
وی افزود: در جامعه ای که انسانها نسبت به هم نفرت دارند و همدل و همزبان نیستند باید منتظر سیطره مستکبر باشند و تردید ندارم تا متحد هستید دشمن امکان ندارد که فکر حمله به شما را بکند.
استاندار نیز گفت: همایشی که برگزار شده همایش بسیار مهمی است و خوشحالم در این همایش  شرکت کردم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به ظرفیتهای بالای استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیری در کشور است.
حسین کلانتری با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و به عنوان استاندار می‌گویم با همین منابع در این استان می توانیم بهتر از اکنون باشیم.
وی گفت: در همین شهرستان گچساران و باشت و دیگر شهرستان ها منابع خوبی وجود دارد و ظرفیت های گردشگری این استان در کشور واقعا کم نظیر است لیکن گاهی اوقات محدودیتهای مصنوعی و خلاف حق مانع اجرای حق می شود که در این زمینه بزرگان باید کمک کنند.
وی با اشاره به انتخابات پیشرو گفت : انتخابات پروسه ای دارد که در زمان خودش انجام می‌گیرد و امروز اعلام می کنم اجازه نخواهم داد یک رای به نفع قوم و حزبی جابجا شود.
کلانتری ادامه داد: با اطمینان می‌گویم در انتخابات تصمیم گیرنده اصلی مردم هستند و این را با اطمینان خاطر بیان می‌کنم اگر سند شش دانگ همه دنیا را به نام من بزنند ذره ای خطا نخواهد شد و از رای مردم پاسداری خواهم کرد.
وی ابراز کرد: بزرگان این همایش می توانند این همدلی و همزبانی را در جامعه ایجاد کنند و ما مسئولان باید توجه داشته باشیم و ریل را بد تغییر ندهیم چرا که مردم در همه عرصه ها پیشگام هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: در همین گچساران مجموعه‌ای از اقوام زندگی می‌کنند و تنها ترک و لر نیستند بلکه دیگر اقوام کرد و عرب و غیره نیز در این شهرستان ساکن هستند و باید همه ظرفیت ها را در این شهر مورد توجه قرار داد.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: امروز کشور در شرایط خاصی است و بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی هستیم.
تاجگردون افزود: هر مسیری را با هرنگاهی که قرار است حرکت کنیم یک موضوع باید مد نظر باشد و آن
 وحدتی است که به ریسمان الهی چنگ بزنیم.
فرمانده سپاه فتح استان نیز گفت: همه ما دغدغه اتحاد و همدلی را داریم و باید برای دستیابی به این مهم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
سردار خرمدل با بیان اینکه تا زمانی که نتوانیم بر اساس شایستگی حرکت کنیم نمی‌توانیم موفق باشیم افزود: زمانی موفق می‌شویم و به بلوغ فکری می رسیم که استخدام‌ها بر اساس شایستگی انجام گیرد امروز آنچه که موجب رنجش در جامعه شده وجود استخدامی‌ها بدون شایستگی است.
وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم شعار همدلی بدهیم اما به گونه‌ای دیگر عمل کنیم چرا که مردم ما عاقل و فهیم هستنند.
خانپایه فرماندار گچساران هم استفاده از ظرفیت ریش سفیدان به منظور تصمیم گیری ها و ایجاد امنیت و آرامش و رفاه در جامعه را از اهداف برگزاری این همایش بیان کرد.
 
انتهای پیام/ط
 

همایش هم اندیشی و همدلی اقوام  در گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.