مدیر ارتباطات سابق کاخ‌سفید ترامپ را «کله خر» نامید

در ادامه جنگ لفظی میان دونالد ترامپ و آنتونی اسکاراموچی، مدیر ارتباطات سابق کاخ‌سفید این بار او را یک انسان «کله خر» توصیف کرد.

مدیر ارتباطات سابق کاخ‌سفید ترامپ را «کله خر» نامیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، «آنتونی اسکاراموچی» مدیر ارتباطات سابق کاخ‌سفید بار دیگر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را هدف حملات لفظی قرار داد.

وی در گفت‌وگو با «ونیتی فر»، دونالد ترامپ را «کله خر» نامید و اعلام کرد: اوه خدای من اوضاع با این آدم کله خر خوب است. منظورم این است که در این سه چهار روزه بهتر از این نمی‌توانست باشد.

او گفت: من فکر می‌کنم که او عقلش را از دست داده است. استعداد‌های ذهنی او کاهش یافته است. او هر روز کج خلق‌تر شده است، او هر روز بی پرواتر شده است. خب، فقط ببینید که او چگونه عرق می‌کند. بدن او به خوبی عمل نمی‌کند. به نظر می‌رسد او (ترامپ) کسی نیست که از خودش به خوبی محافظت کند، درست است؟

اسکاراموچی در ادامه گفت: او از یک نژادپرست هم بدتر است. او بسیار خودشیفته است. او مردم را به عنوان مردم نمی‌بیند، بلکه آن‌ها را به عنوان اشیاء در خیالش تصور می‌کند. امیدوار هستم که یک جمهوری خواه به رقابت با دونالد ترامپ بپردازد. گوش بدهید، باید یک نفر در حزب جمهوری خواه باشد که نگران موقعیت حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ (پس از پایان ریاست جمهوری دونالد ترامپ) باشد.

وی همچنین پیش بینی کرد که دونالد ترامپ سال آینده از رقابت‌های انتخاباتی کنار می‌کشد. اسکاراموچی گفت: او از انتخابات آینده کنار می‌کشد، زیرا این مسئله از آمار نظرسنجی‌ها مشخص است. او احتمالا تا مارس ۲۰۲۰ از انتخابات کناره گیری می‌کند. کاملا مشخص است که برای دونالد ترامپ، پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری غیرممکن است و آیا او شخصی است که می‌خواهد به عنوان یک رئیس جمهور تحقیر شود؟

در روز‌های اخیر جنگ لفظی میان دونالد ترامپ و آنتونی اسکاراموچی تشدید شده است. ترامپ پیشتر در حساب توییتر خود نوشت: آنتونی اسکاراموچی—که خیلی زود از سمتی که در اداره آن ناتوان بود کنار کشید-- هم‌اکنون به نظر می‌رسد هیچ کاری به جز کارشناسی درباره «رئیس جمهور ترامپ» در تلویزیون ندارد. مثل همه دیگر کارشناسان تلویزیونی، او اطلاعات خیلی کمی درباره من دارد.

دونالد ترامپ این توییت را پس از آن منتشر کرد که اسکاراموچی به انتقاد از او پرداخت و گفت ملاقات ترامپ با بازماندگان تیراندازی مرگبار تگزاس «فاجعه» بوده است.

آنتونی اسکاراموچی که از سوی دونالد ترامپ به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید انتخاب شده بود، نتوانست بیش از ۱۰ روز در این سمت باقی بماند و در ماه ژوئیه ۲۰۱۷ از سوی شخص رئیس جمهور از این سمت برکنار شد. وی پیش از این هم از دونالد ترامپ و سیاست‌های نژادپرستانه‌اش انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار