امنیت موجود نشان دهنده تلاش مسئولین در استان آذربایجان غربی است

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: امنیت موجود نشان دهنده تلاش مسئولین در استان آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه کمیته حقوقی و قضائی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست معاون قضائی دادستان کل کشور و با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر اعضای سه کمیته رسیدگی کننده به حوزه مواد مخدر در ارومیه برگزار شد.

 سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در جلسه کمیته حقوقی و قضائی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی گفت: امنیت موجود در استان آذربایجان غربی نشان دهنده این است که اعضائی کمیته رسیدگی کننده به امور مواد مخدر استان با جدیت در تلاش هستند، زیرا اگر چنین نبود این آرامش در یک استان مرزی میسر نمی‌شد.

رییس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در این جلسه گفت: بخش قابل توجهی از اقدامات دستگاه قضائی این استان رسیدگی به امورات مبارزه با مواد مخدر می‌باشد و بدلیل اینکه این استان یک استان مرزی است بنابراین افراد سودجو تمایل پیدا می‌کنند به سمت اینگونه جرایم بروند.

مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز بعنوان سخنران دیگر این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته‌های مبارزه با مواد مخدر مشکلات و موانع موجود قضائی استان را تشریح کرد و از معاون قضایی دادستان کل کشور خواست با توجه به شرایط خاص استان، توجه بیشتری بویژه در بحث تخصیص اعتبارات به آذربایجان غربی داشته باشد.
 
انتهای پیام/م

برگزاری جلسه کمیته حقوقی و قضائی مبارزه با مواد مخدر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.