ارسال پیام‌های تهدیدآمیز برای شهردار «دیتون» پس از توییت‌های توهین‌آمیز ترامپ

توییت‌های توهین‌آمیز دونالد ترامپ علیه شهردار دیتون باعث شد این زن پیام‌های تهدیدآمیزی از سوی افراد ناشناس دریافت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه «نن ویلی» شهردار دیتون در اوهایو باعث شد این زن پیام‌های تهدیدآمیزی از سوی افراد ناشناس دریافت کند. این پیام‌های تهدیدآمیز همچنین باعث شد وی برای محافظت از خود به طور ۲۴ ساعته نیرو‌های امنیتی استخدام کند.

به دنبال وقوع تیراندازی مرگبار دیتون اوهایو که ۹ کشته برجای گذاشت، شهردار دیتون به همراه دونالد ترامپ و سناتور شرود براون با قربانیان و بازماندگان در بیمارستان دیدار کردند.

اندکی پس از آن، دونالد ترامپ به ال پاسوی تگزاس رفت. سپس ویلی و براون یک کنفرانس مطبوعاتی تشکیل دادند و در آن از رئیس جمهور آمریکا خواستند طرحی که در آن پیشینه افراد برای خرید و فروش سلاح بررسی می‌شود را تصویب کند. ویلی حتی در این کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد که قربانیان و بازماندگان این تیراندازی از آمدن رئیس جمهور آمریکا به دیتون بسیار خوشحال شدند.

این در حالی است که دونالد ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: ویلی و براون آنچه که در بیمارستان اتفاق افتاد را بد جلوه داده اند. کنفرانس مطبوعاتی آن‌ها پس از آنکه من آنجا را برای رفتن به ال پاسو ترک کردم، یک فریب بود و هیچ شباهتی به آن ملاقاتی که ما با آن انسان‌های فوق العاده داشتیم نداشت.

شهردار دیتون هم به این اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ واکنش نشان داد و رئیس جمهور آمریکا را قلدر و ترسو نامید.

حدود دو هفته پیش وقوع یک تیراندازی در دیتون اوهایو باعث شد ۹ نفر کشته و بیش از ۲۰ نفر مجروح شوند. عامل تیراندازی بوسیله نیرو‌های پلیس کشته شد. کمتر از ۲۴ ساعت پیش از این تیراندازی هم یک تیراندازی دیگر در فروشگاهی در ال پاسوی تگزاس رخ داد که بیش از ۲۰ کشته برجای گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار