تجلیل از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم با تبریک این موفقیت فرهنگی به هنرمندان وکارکنان این مرکز بر بهادادن به کار‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: ما امروز به گسترش کار‌های فرهنگی بیشتر نیاز داریم.

او تصریح کرد: باید تلاش خود را در این عرصه دو چندان کنیم چرا که دشمنان نظام از برخورد سخت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید شده اند و قصد دارند از طریق فرهنگی به نظام ضربه بزنند.

صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم با اشاره به تغییر شیوه دشمنی با نظام از طریق استحاله از درون، کار رسانه‌ای را در شرایط فعلی بسیار پیچیده دانست و افزود: عنصر جذابیت مهمترین عامل برای حفظ و افزایش مخاطبان است.

او جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما را بستری برای تولید برنامه‌های جذاب خواند و گفت: این جشنواره به کشف ساختار‌های جدید برنامه سازی، ایجاد رقابت سالم، کشف و معرفی استعداد‌های جدید و تولید برنامه‌های تراز کمک می‌کند.

سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه نتایج این جشنواره نشان از توانمندی‌های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است خواستار پرهیز از تمرکز گرایی و تفویض اختیار در زمینه ساخت سریال به این استان شد.

فاطمی رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما با اشاره به ارسال نزدیک ۱۰ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره و موفقیت مرکز آذربایجان شرقی در این دوره افزود: این مرکز با ظرفیت‌های موجود می‌تواند با طی مسر‌های رشد و تعالی جایگاه بالاتری را کسب کند.

بیست و دومین جشنواره تولیدات استانی صدا و سیما از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه در بجنورد برگزار شد.

در این جشنواره صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی موفق به دریافت ۲۲ جایزه در بخش‌های مختلف و ۲ هدهد ویژه جشنواره شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات استانی صدا و سیما در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار