توزیع ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق محروم گراش

رئیس بسیج سازندگی شهرستان گراش گفت: در آستانه سال تحصیلی ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی در مناطق محروم گراش توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا دهقانی رئیس بسیج سازندگی شهرستان گراش با اشاره به فعالیت ۱۵ گروه جهادی در شهرستان گراش بیان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی در راستای رفع محرومیت ساماندهی و برنامه‌ریزی شده و یکی از برنامه‌ها تامین لوازم التحریر و پوشاک برای دانش‌آموزان در مناطق محروم است که از عید غدیر خم آغاز شده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در نقاط محروم شهرستان توزیع شده است، تصریح کرد: ۳۰۰ بسته دیگر نیز در هفته دفاع مقدس میان نقاط محروم و کم برخوردار گراش توزیع می‌شود.

دهقانی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۵۰ هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها در قالب طرح‌های مختلف اکرام عید غدیر، سوغات شهدا و هفته دفاع مقدس توزیع شده و می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان گراش با تاکید بر اینکه تعداد ۵۰ تا ۱۰۰ پوشاک مدرسه نیز با مشارکت گروه‌های جهادی آماده شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه برخی نقاط محروم‌تر هستند تلاش شد که پوشاک تنها در این مناطق توزیع شود.

او اضافه کرد: ۷ گروه جهادی شهرستان گراش در امر جمع‌آوری و توزیع لوازم التحریر از جمله گروه یاوران مهدی، ۱۱۰ نصر، شهید علیپور حوزه ارد، شهید ابراهیم هادی حوزه خواهران، شهید نورسته، شهید حججی و شهید زین‌الدین گروه‌هایی بودند که بیشترین مشارکت را در زمینه توزیع لوازم التحریر داشته اند.

دهقانی اظهار کرد: توزیع ۳۰۰ بسته غذایی در عید قربان در میان نیازمندان، برگزاری اردو‌های فرهنگی با محوریت قربان تا عدید، اردو‌های بهداشتی و پزشکی تحت عنوان شهید رهنمون، برگزاری میز خدمت با کمک ادارات، کلاس‌های مشاوره و اشتغال از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ت

توزیع لوازم التحریر در گراش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار