غفوری: بازی شهرآورد برای هواداران هر ۲ تیم مهم است/ جای خالی اسماعیلی به راحتی پر نمی شود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیدار مقابل پرسپولیس برای ما و هواداران هر ۲ تیم مهم است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه استقلال، وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: شرایط و حساسیت بازی را می‌دانیم. دیدار مقابل پرسپولیس برای ما و هواداران هر ۲ تیم مهم است. شروع خوبی نداشتیم و بدشانسی و اشتباهات داوری به ما ضربه زد. امیدوارم این بازی بتوانیم نتیجه خوب بگیریم تا برگشت خوبی به لیگ داشته باشیم.

او درباره اسماعیلی افزود: متاسفانه یک اشتباه داوری باعث شد فرشید اسماعیلی را نداشته باشیم. او بازیکن مهمی در تیم ما است و قطعا جای خالیش راحت پر نمی‌شود. امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جایش را به خوبی پر کنند و بهترین بازی خود را ارائه دهند.

غفوری درباره غیبت احتمالی دیاباته و مصدومیت قائدی بیان کرد: متاسفانه دیاباته را نداریم و بعید است به بازی برسد. قائدی، ولی تمرین می‌کند و مشکلی ندارد.


بیشتر بخوانید: دست خالی استراماچونی در شهرآورد


او در واکنش به این سوال که آیا قبول دارد تیمش ضعیف بسته شده، گفت: اگر کارشناسی بخواهیم صحبت کنیم، کسی نمی‌تواند بگوید تیم ما ضعیف است یا بازیکنان ضعیفی داریم. همه بازیکنان ما توانمند هستند. چیزی که به تیم ما ضربه زده تغییرات زیاد بوده است. یک سری افراد بیشترین تغییرات را در تیم ما ایجاد کردند و الان هم خیلی راحت استعفا دادند و رفتند و خودشان را قایم کردند و جوابگو نیستند. تیم ما خوب می‌شود، چون پتانسیلش را داریم. اگر بدشانس نبودیم الان صدر جدول بودیم.

کاپیتان استقلال درباره انگیزه هم تیمی هایش برای شهرآورد هم گفت: بردن شهرآورد بالاترین انگیزه و هدف ما قهرمانی است. این بازی به هر بازیکنی می‌تواند اعتبار دهد و همه به این موضوع واقف هستند، ولی پیش بینی از نتیجه این بازی ندارم، ولی می‌توانم قول بدهم که بهترین بازی را انجام می‌دهیم تا هواداران به ما افتخار کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۷:۲۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
تیم ما را میخوان نابود کنند
آخرین اخبار