دانشگر:

توجه ويژه اي به مرز مهران داشته ايم

رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آب كشور گفت: ما مرزهای دیگرمان را مسئول ستاد گذاشتیم و به هیچ وجه مورد بی توجهی قرار نگرفته ولی توجه ویژه ای را به مرز مهران داشتیم.

توجه ويژه اي به مرز مهران داشته ايمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدي دانشگر، رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آب كشور با بيان اينكه وزارت نیرو تامین آب و برق همه مردم را در کشور بر عهده دارد، گفت: در ستاد هم ما به جهت کمک به عزیزان ستاد عتبات عالیات و ستاد اربعین برآمدیم و از ناحیه شرکت مدیریت منابع آب کشور، اقدام به تامین آب زوار اربعین در مرز مهران، خسروی، شلمچه و چذابه کردیم.

او افزود: مدیریت منابع آب کشور مربوط به جمع آوری آب های جاری و نزولات جوی است که در حوزه کاری ما سد سازی در این راستا در مدیریت منابع آب انجام می شود، همچنین انتقال شبکه ها، چاه ها و آب های زیرزمینی در حوزه کاری ما است.


رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آب کشور خاطرنشان كرد: مشتریان ما کشاورزی، صنعت و بهداشت و آب و فاضلاب هستند، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آب را از ما تحویل می گیرد و تصفیه می کند و تامین آب شرب مردم را انجام می دهد همچنين شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دو بخش شهری و روستایی در کشور کار می کند.

دانشگر بيان كرد: با توجه به اینکه در مرز مهران بیش از ۶۰ درصد زوار از این مرز عبور می کنند ما مرزهای دیگرمان را مسئول ستاد گذاشتیم و به هیچ وجه مورد بی توجهی قرار نگرفته ولی توجه ویژه ای را به مرز مهران داشتیم.

او تصريح كرد: در مرز مهران هشت ایستگاه توزیع آب ثابت و ۱۲ ایستگاه سیار توزیع آب داریم. بیش از ۳ میلیون بطری آب ۵۰۰ سی سی را به محل اعزام کردیم و قرار است برای ازدحامی که در هنگام بازگشت زوار متصور است پذیرای آب از زوار شویم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار