فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:

بدهی ۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت به قرارگاه خاتم الانبیا/ هیچگونه بن بستی در تحریم‌ها برای ما وجود ندارد

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: تحریم‌های سخت غرب علیه ایران موجب هیچگونه بن بستی برای ما نشده و با هر تحریم قدمی دیگر برای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه که به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد، اظهار داشت: دشمن با تمام توان در صدد نابودی ایران برآمده و معیشت مردم را مورد هدف قرار داده و تحریم‌های سختی را علیه ما وضع کرده است.

او افزود: امروز هیچ گونه بن بستی در تحریم‌ها برای ما وجود ندارد و هر آن چه که کشور نیاز دارد به دست جوانان این مرز و بوم گره گشایی می‌کنیم نمونه بارز آن طراحی و اجرای پروژه بزرگترین پالایشگاه‌های میعانات گازی جهان در ستاره خلیج فارس و همچنین احداث ۶ فاز پارس جنوبی به دست متخصصین ایرانی است.
 


بدهی ۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت به قرارگاه خاتم الانبیا/ هیچگونه بن بستی در تحریم‌ها برای ما وجود ندارد
 
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: امروز با ۵ هزار شرکت خصوصی همکار هستیم و با هم مشغول ساختن ایران اسلامی هستیم، ۲۰۰ هزار نفر نیروی انسانی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا فعالیت می‌کنند و این در حالی است که وضعیت بودجه‌های عمومی دولت هم مساعد نیست.

محمد ابراز کرد: ما بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان طلب داریم و بودجه عمرانی کشور هم ۴۳ هزار میلیارد تومان است یعنی تقریبا معادل بودجه عمرانی کشور قرارگاه طلب دارد، اما علی رغم همه معضلات و مشکلات تلاش داریم تا همه پروژه‌ها فعال نگه داشته شود تا ایجاد انگیزه و امید در مردم کشور کند.

او در ادامه سخنان خود تصریح کرد: راهکار‌های جدیدی را همچون تحاتر ملک و دریافت دارایی‌ها از دولت پیگیری می‌کنیم چرا که اعتقادمان این است به اندازه کافی کشورمان دارای سرمایه‌های کافی است تا به وسیله آن‌ها بتوانیم ایران را بسازیم و هیچگونه نیازی به کشور‌های خارجی نداشته باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اذعان کرد: قرارگاه افتخار دارد طی سی سال در آذربایجان غربی بیش از ۱۲۵ پروژه را به انجام رسانده و امروز هم در حوزه حمل و نقل شهری، بهداشت شهری و تراموای شهری را تفاهم‌نامه کردیم و عملیات اجرایی آن مثل پروژه کمربندی دوم که صبح افتتاح شد به سرانجام برسانیم.

محمد افزود: آمادگی خود را اعلام کردیم تا خط ریلی تبریز به ارومیه را سرعت ببخشیم و نمایندگان استان هم با توجه به اینکه بودجه سال ۹۹ در حال بسته شدن است این پروژه بسیار مهم برای ارومیه را پیگیری و در ردیف‌های بودجه ثبت کنند تا پیگیری‌های بعدی را انجام و پروژه را سرعت ببخشیم.

او  تاکید کرد: پروژه بعدی کانی سیب که ۳۶ کیلومتر تونل است که ۳۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده و ۵ کیلومتر آن باقی مانده است، اعتباراتی را قرار است به این پروژه تخصیص بدهند که امید است تا سال آینده به اتمام برسد و تاثیر زیادی را برای شهر ارومیه خواهد داشت و امید است بتوانیم خدمت‌های بسیاری را در عرصه عمران و خدمات شهری به انجام برسانیم.
 
انتهای پیام/م
 

سفر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.