شهردار منطقه ۱۴ مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از تکمیل عرشه پل خاوران

عباسی گفت: کند شدن فعالیت عمرانی پروژه عرشه پل خاوران به دلیل معارضان موجود در منطقه است.

رضا عباسی شهردار منطقه  ۱۴در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین جزئیات احداث عرشه پل خاوران گفت: من در بازدید آقای سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران به این موضوع تاکید کردم که یکی از دغدغه‌های من تکمیل عرشه پل خاوران غربی که به سمت میدان خراسان می‌رود، است.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به این نکته که برای تکمیل این پروژه نیاز است معارضان منطقه املاک خود را در اختیار شهرداری قرار دهند، افزود: برای تکمیل عرشه پل خاوران دو پلاک که فعالیت صنفی آن‌ها گاراژ خودرو است معارض اجرای طرح هستند که به دلیل متراژ بزرگ این گاراژ‌ها سازمان املاک شهرداری باید ورود کند و پس از توافق با مالکان این دو پلاک را تملک کند.


بیشتر بخوانید: هزار کیلومتر حفاری برای تکمیل شبکه فاضلاب استان تهران 


عباسی با اشاره به هزینه‌های تملک این دو پلاک تصریح کرد: از لحاظ ریالی هزینه زیادی باید جهت راضی کردن معارضان این پروژه پرداخت شود و ما پس از توافقات اولیه در حال جمع بندی موضوعات مربوط به خرید و تملک این دو پلاک هستیم.

او تصریح کرد: آقای صبوری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در بازدید خود از این پروژه (عرشه پل خاوران) بر اهمیت تملک هر چه سریع‌تر این دو پلک جهت تکمیل پروژه عرضه پل خاوران تاکید کرد و اگر امروز ما دست به کار شویم ۴ ماه از زمان عقب هستیم.

انتهای پیام/

ورود سازمان املاک به پروژه عرشه پل خاوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار